Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Groupon laieneb Hiinasse
Üheks kiiremini arenevaks internetifirmaks peetavaid sooduspakkumiste keskkond Groupon teatas täna, et laieneb Hiina turule.
Grouponi tütarettevõte GenPeng hakkab pakkuma igapäevaseid sooduspakkumisi restoranides ja kauplustes. Esialgu avatakse teenus Pekingis ja Shangais, kuid hiljem plaanitakse areneda ka teistesse Hiina Rahvavabariigi suurematesse linnadesse.
Internetifirma siseneb turule, kus on ligi tuhat väiksemat konkurenti. 2010. aastal kasutas Hiinas sooduspakkumisi 18,75 miljonit inimest ning analüütikut hinnangul on turul oodata märkimisväärset kasvu.
Groupon, mis kogus hiljuti 950 miljonit dollari, et laieneda USA turult ka teistesse riikidesse, on hinnanguliselt väärt 4,75 miljardit dollarit. Eelmise aasta Detsembris keeldus firma Google 6 miljardi dollari suurusest ostupakkumisest.
Ettevõtte aastakäive kerkis 33 miljonilt dollarilt eelmise aasta lõpuks 760 miljoni dollarini.