Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kindlustusest kergekäeliselt ei loobuta

    Hoolimata viimastel aastatel aset leidnud majanduslangusest pole ettevõtjad erinevatest kindlustuslepingutest loobunud ja peavad vara ning elu kindlustamist elementaarseks.

    „Ettevõte pole pidanud raskel ajal ühestki kindlustusest loobuma, sest need kõik on meie jaoks vajalikud. Meil on tavaliselt sõlmitud varakindlustuse ja ärikatkemiskindlustuse lepingud,“ rääkis Hansa Candle AS juhatuse esimees Tarvo Moss.
    Ka TLR Services OÜ omanik ja juht Tiit Rahkema kinnitab, et majanduslangus ei mõjuta kindlustuse võtmist. „Meie pole ühestki kindlustusest loobunud. Sõlmitud on auto- ja hoonete kindlustused ning need ei sõltu kindlasti majanduslikust olukorrast,“ lausus Rahkemaa.
    Via 3L AS juhataja Elmer Maas märkis, et tema poolt juhitud ettevõttes pole ka parima tahtmise juures võimalik kindlustustest loobuda. „Meil on sedasi, et kohustuslikus korras on kindlustatud kogu kaup ja seal ei saa kompromisse teha,“ ütles ta.
    Ka isiklikud kindlustused olulisedKüsimusele, kas majanduslangus on sundinud loobuma mõnest isiklikust kindlustusest, vastasid juhid samuti eitavalt.
    Moss peab enda sõnul vajalikuks kõiki kindlustuslepinguid, mis tal olemas on. „Tähtsad on varakindlustus ja eluasemekindlustus. Lihtsamatest kindlustustest on mul näiteks reisikindlustus juba krediitkaardiga olemas,“ selgitas ta.Kindlustus ei sõltu Mossi arvates rahalisest olukorrast. „Kui tekib mingi probleem, siis pole vahet, kas on langus või mitte. Eriti kui on rasked ajad, peab olema ette valmistunud igasugusteks jamadeks,“ lisas ta.
    Kehv aeg paneb mõtlemaMaas on mõelnud kasko kindlustusest loobuda, kuid pole siiski riskida julgenud. „Need kulud on suhteliselt väikesed võrreldes riskiga,“ arvas Maas.Kindlustust on Maas kriisi ajal pigem juurde teinud. „Lastele tegin kogumise kindlustuse ja endale elukindlustuse. Halvemal ajal hakkan mõtlema nende asjade peale rohkem,“ rääkis ta. Kindlustust tehakse Maasi hinnangul ikkagi pikema perioodi peale ning iga languse peale ei saa kohe reageerida.
    Ka Rahkema on oma kindlustuslepingud hoolega läbi mõelnud. Ta kinnitas, et kõik on vajalikud. „Kindlasti peab olema varakindlustus ja näiteks reisikindlustus on täiesti elementaarne asi,“ märkis Rahkema.
     
  • Hetkel kuum
Leonardo Ortega: ilma vajaliku välistööjõuta ei tule ka oodatud majanduskasvu
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Eesti IKT-sektorit ja tööstussektorit kimbutavad samad välistööjõu mured. Vajame muutusteks uusi tingimusi, kirjutab EASi Work in Estonia juht Leonardo Ortega.
Lühikeseks müüjatel oli rekordiline nädal
Lühikeseks müüjad teenisid suurt tehnoloogiaettevõtete aktsiate müügist rekordilise nädalase kasumi.
Lühikeseks müüjad teenisid suurt tehnoloogiaettevõtete aktsiate müügist rekordilise nädalase kasumi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Merko eksjuht avas lahkumise tagamaid “Astusin nagu jooksulindilt maha”
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Aasta alguses Merko juhi kohalt taandunud Andres Trink tõdes, et pärast tosin aastat pingelist ehitusfirma juhtimist saab ta tegeleda kõige sellega, millest varem unistas. Juhitooli loovutamiseks andis talle peamise tõuke abikaasa karjäärimuudatus.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Tartu ülikooli teadlased kaasasid pool miljonit vähiravi arendamiseks
Tartu ülikooli teadlaste asutatud vähiravi tehnoloogiafirma Vectiopep sai erainvestoritelt ning ülikoolilt 450 000 eurot.
Tartu ülikooli teadlaste asutatud vähiravi tehnoloogiafirma Vectiopep sai erainvestoritelt ning ülikoolilt 450 000 eurot.
Gaasitoru värvi alt kraabiti välja keelatud Vene osad. Leedu tülis vaadatakse ka Infortari firma poole
Leedus lahvatas suur skandaal, kui selgus, et Leedu-Poola gaasitoru pandi keelust hoolimata kokku Venemaalt pärit osadest. Ühe versiooni järgi jõudsid keelatud osad lõunanaabrite juurde Eesti ettevõtte kaudu.
Leedus lahvatas suur skandaal, kui selgus, et Leedu-Poola gaasitoru pandi keelust hoolimata kokku Venemaalt pärit osadest. Ühe versiooni järgi jõudsid keelatud osad lõunanaabrite juurde Eesti ettevõtte kaudu.