Ameeriklased autoostu rallil

Fredy-Edwin Esse, California 02. märts 2011, 10:46

Veebruaris avasid ameeriklased enda rahakotirauad ja hakkasid hulganisti uusi autosid ostma, mille tulemusel kasvas suurimate autofirmade müük 20-40%.

Aasia autotootjate armeed juhtis Toyota Motor, kes müüs enda Toyota, Lexuse ja Scioni brändiga autosid 42% rohkem, kui aasta tagasi, mis on ühtlasi suurim kasv alates aastast 2000, kirjutab Bloomberg.

Hästi läks ka teistel Aasiast pärit autotootjatel, sest Nissani müük kasvas 32%, Hyundai müük 28% ning Honda veebruarikuine müük kasvas 22%. Autodata andmetel aitas hea müük kasvatada Jaapani ja Korea autotootjate turuosa Ühendriikides 44,8%-lt 46,1%-ni.

Rongist ei jäänud maha ka teised autotootjad, sest autode müük terves riigis kasvas aastatagusega võrreldes koguni 27%. Kõige suurem tõusja oli Detroidis baseeruv General Motors 46%-ga. Ford Motori müük kasvas 14% ning Chrysler LLC müük 13%. USA autotootjate turuosa oli veebruaris samuti 46,1%.

"GM ja Toyota paistsid läinud kuul silma, kuid terve turg oli väga tugev," ütles J.D. Power & Associatesi analüütik Jeff Schuster Bloombergile. "Majandus jätkab paranemist, tarbijakindlus kasvab ning krediidi ja liisingu võimalused on eelmise aasta lõpust alates paranemas.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
02. March 2011, 10:47
Otsi:

Ava täpsem otsing