Ameeriklased autoostu rallil

Fredy-Edwin Esse, California 02. märts 2011, 10:46

Veebruaris avasid ameeriklased enda rahakotirauad ja hakkasid hulganisti uusi autosid ostma, mille tulemusel kasvas suurimate autofirmade müük 20-40%.

Aasia autotootjate armeed juhtis Toyota Motor, kes müüs enda Toyota, Lexuse ja Scioni brändiga autosid 42% rohkem, kui aasta tagasi, mis on ühtlasi suurim kasv alates aastast 2000, kirjutab Bloomberg.

Hästi läks ka teistel Aasiast pärit autotootjatel, sest Nissani müük kasvas 32%, Hyundai müük 28% ning Honda veebruarikuine müük kasvas 22%. Autodata andmetel aitas hea müük kasvatada Jaapani ja Korea autotootjate turuosa Ühendriikides 44,8%-lt 46,1%-ni.

Rongist ei jäänud maha ka teised autotootjad, sest autode müük terves riigis kasvas aastatagusega võrreldes koguni 27%. Kõige suurem tõusja oli Detroidis baseeruv General Motors 46%-ga. Ford Motori müük kasvas 14% ning Chrysler LLC müük 13%. USA autotootjate turuosa oli veebruaris samuti 46,1%.

"GM ja Toyota paistsid läinud kuul silma, kuid terve turg oli väga tugev," ütles J.D. Power & Associatesi analüütik Jeff Schuster Bloombergile. "Majandus jätkab paranemist, tarbijakindlus kasvab ning krediidi ja liisingu võimalused on eelmise aasta lõpust alates paranemas.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
02. March 2011, 10:47
Otsi:

Ava täpsem otsing