Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Rimi Eesti tulemused mullu paranesid
Rimi Eesti Food AS 2010. aasta majandustulemused olid paremad, kui aasta enne seda, ütles ettevõtte tegevjuht Christer Östholmi, lisades, et müügimahtusid õnnestus suurendada ning ettevõtte efektiivsust kasvatada.
Östholm nentis, et Rimi Balticu ja Rimi Eesti tulemused olid ootuspärased.„Aasta 2010 kevadel oli Rimi Eesti Foodil tagasilöök klientide arvus ja müügis. Peale 2009. aasta majanduslangust tõi 2010. aasta kaasa majandustulemuste paranemise,“ kommenteeris Östholm.
Ettevõtte majandustulemused 2010. aastal võrreldes 2009. aastaga paranesid seoses sellega, et aasta teises pooles kasvasid müügimahud ja paranes ettevõtte efektiivsus. Samuti vähendati kulusid, viidi läbi kampaaniaid ja avati mõned uued poed, märkis Östholm.
Rimi Eesti Food AS kommunikatsioonispetsialist Katrin Batsi sõnul on Rimi Eesti andmete järgi Rimi turuosa võrreldes möödunud aastaga samaks jäänud. 2011. aastal on Rimi tegevuste üheks eesmärgiks turuosa kasvatamine, lisas Bats.
Paraku ei saa Rimi Eesti kohta täpsemaid tulemusi avaldada. „Sellised on meie emaettevõtte poolt ette kirjutatud reeglid,“ lausus kommunikatsioonispetsialist.
Rimi Baltic müügitulu 2010. aastal ulatus 1,16 miljoni euroni, langedes 16% võrreldes 2009. aastaga ning kasum majandustegevusest ulatus -1,46 miljoni euroni.
ICA Grupi, kuhu kuulub ka Rimi, kogu müügitulu aastal 2010 oli ligikaudu 10 509 miljonit eurot, mis langes 0,8% võrra võrreldes aasta varasemaga. Grupi puhaskasum ulatus 61 miljoni euroni.