Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
ID-pilet loobub Swedbanki internetipanga lingist
"Alates selle aasta 1. jaanuarist on Ühendatud Piletite internetikeskkond
www.pilet.ee läbi teinud põhjaliku uuenduskuuri," selgitas Ühendatud Piletite ärivaldkonna juht Lennart Leht. "Ühe uuendusena oleme täiustanud ka senist sisselogimise loogikat, mille kohaselt on kasutajal lisaks internetipanga autentimisele võimalik ennast tuvastada ka e-posti, telefoni, mobiil-ID vahendusel ning osaliselt ka tehtud valik arvutis meelde jätta," lisas Leht.
Ta lisas, et statistiliste andmete järgi ostab ID-pileteid ligikaudu 300 000 inimest. 63% juhtudest tulevad nad piletimüügikeskkonda otse ning 37% protsenti jaguneb 124 erineva internetiviite vahel.
"Samas on internetipangas paikneva viite hoidmise ja nimetatud panga autentimise näol tegemist siiski märkimisväärse kuluga," põhjendas Leht pangalingist loobumist. Kui palju Ühendatud Piletite AS pangalingist loobumisega kokku hoiab, ei soostunud Leht konfidentsiaalsuskokkuleppele viidates avaldama.
Maksu- ja tolliametile ei tähenda viite hoidmine Swedbanki ja teiste kommertspankade internetipankades mingit kulu, vastas amet Äripäeva järelpärimisele.