Baltika keskendub kasumile, loobub lasterõivastest

Raivo Sormunen 13. aprill 2011, 12:10

Baltika toob oma värskes 2010. aasta aastaraamatus välja, et firma 2011.-2014. aasta strateegiaperioodi peamiseks eesmärgiks on Mosaic brändi kasumlikkuse tõstmine. 

Strateegilise otsuse kohaselt keskendutakse müügiefektiivsuse ja kasumlikkuse parandamisele läbi Mosaici põhiäri ehk naiste- ja meesterõivaste kollektsioonide ja peatatakse sellest aastast piiratud laienemisvõimalustega lasterõivaste kollektsiooni arendamine.

Mosaic brändi uuenenud suunaks on kujuneda kontorirõivaste pakkujast easy fashion pakkujaks.

Monton brändi (andis grupi 2010. aasta müügist 49,4%) peamine strateegiline 2011.-2014. aasta eesmärk on uuendada kõik poed ning laieneda läbi e-kaubanduse ning frantsiisi. Uue poekontseptsiooni väljatöötamiseks on plaanis kaasata professionaalne välispartner. Hiljemalt 2014. aastal on kavas alustada Montoni jaeketi laiendamist.

Baltmani brändi (annab 6,4% grupi käibest) puhul otsustati uuendada poekontseptsiooni. Uuendused viiakse läbi 2011. aasta jooksul, nii et aasta lõpus oleks võimalik kauplused taasavada.

Ivo Nikkolo brändi (6,6% grupi käibest) premium-tasemel turundusega tahetakse tugevdada brändi imagot ja kasvatada tuntust – eelkõige uutel turgudel, mis loob hea baasi jõulisemaks laienemiseks. Lisaks oma jaevõrgu arendamisele plaanitakse laieneda välispartnerite abil nii Ida- kui Lääne-Euroopas ning avada Ivo Nikkolo internetipood.

Baltika Grupp jäi eelmisel aastal 52,2 miljoni euro suuruse käibe juures 6,33 miljoni euroga kahjumisse.

 

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
15. April 2011, 12:07
Otsi:

Ava täpsem otsing