Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Baltika keskendub kasumile, loobub lasterõivastest
Baltika toob oma värskes 2010. aasta aastaraamatus välja, et firma 2011.-2014. aasta strateegiaperioodi peamiseks eesmärgiks on Mosaic brändi kasumlikkuse tõstmine.
Strateegilise otsuse kohaselt keskendutakse müügiefektiivsuse ja kasumlikkuse parandamisele läbi Mosaici põhiäri ehk naiste- ja meesterõivaste kollektsioonide ja peatatakse sellest aastast piiratud laienemisvõimalustega lasterõivaste kollektsiooni arendamine.
Mosaic brändi uuenenud suunaks on kujuneda kontorirõivaste pakkujast easy fashion pakkujaks.
Monton brändi (andis grupi 2010. aasta müügist 49,4%) peamine strateegiline 2011.-2014. aasta eesmärk on uuendada kõik poed ning laieneda läbi e-kaubanduse ning frantsiisi. Uue poekontseptsiooni väljatöötamiseks on plaanis kaasata professionaalne välispartner. Hiljemalt 2014. aastal on kavas alustada Montoni jaeketi laiendamist.
Baltmani brändi (annab 6,4% grupi käibest) puhul otsustati uuendada poekontseptsiooni. Uuendused viiakse läbi 2011. aasta jooksul, nii et aasta lõpus oleks võimalik kauplused taasavada.
Ivo Nikkolo brändi (6,6% grupi käibest) premium-tasemel turundusega tahetakse tugevdada brändi imagot ja kasvatada tuntust – eelkõige uutel turgudel, mis loob hea baasi jõulisemaks laienemiseks. Lisaks oma jaevõrgu arendamisele plaanitakse laieneda välispartnerite abil nii Ida- kui Lääne-Euroopas ning avada Ivo Nikkolo internetipood.
Baltika Grupp jäi eelmisel aastal 52,2 miljoni euro suuruse käibe juures 6,33 miljoni euroga kahjumisse.