Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Vaja lisaraha
Baltika teeb aktsionäridele ettepaneku suurendada aktsiakapitali, eesmärgiga brände ja poekontseptsioone uuendada.
Koostöös rahvusvahelise loovagentuuriga Dan Pearlman uuendab Baltika Grupi kaht suuremat, Montoni ja Mosaici brändi, sealhulgas nende poekontseptsioone. Uute poekontseptsioonide alusel uuendatakse järk-järguliselt olemasolevaid kauplusi ning plaanitakse uute avamist.
Projekti partneriks valitud Saksa agentuuril Dan Pearlman on väga tugev moebrändide poekontseptsioonide loomise kogemus, agentuur on teinud koostööd brändidega nagu Campus by Marc O´Polo, Betty Barclay, Pimkie, 361°, Tally Weijl, Colin´s, Escada, New Yorker, Street One, Adidas, Puma, Reebok.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.