Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
iPhone’i müügi eelisõiguse kaotanud AT&T täitis analüütikute ootused
Ühendriikide suuruselt teine mobiilsideoperaator AT&T suutis ka pärast Apple iPhone’i müügi eelisõiguse kaotamist täita analüütikute seatud ootused ettevõtte esimese kvartali tulemustele.
Selle aasta jaanuaris sai Apple nutitelefonide müügiõiguse ka AT&T konkurent Verizon Wireless. AT&T kartis tulemust langust ning pakkus lepingulistele klientidele iPhone’i eelmist mudelit poole hinnaga ning tõi turule ka teisi nutitelefone näiteks Motorola Mobility Atrix’i.
Eelmisel kuul kinnitas ettevõte, et ostab T-Mobile USA 39 miljardi dollari eest.
„Vaatamata eelisõiguse kaotamisele on iPhone ettevõtte kliendibaasi laiendamise jaoks siiani väga oluline müügiartikkel,” teatas Bloombergile Hudson Square Researchi analüütik Todd Rethemeier, kes hindab ettevõtte aktsiat „hold” reitinguga, „nad on müügi paisanud teiste tootjate nutitelefone, kuid iPhone’iga meelitavad nad siiski põhiosa oma uutest klientidest.”
Täna avaldatud teate kohaselt müüs AT&T esimese kvartaliga 3,6 miljonit iPhone’i, aasta tagasi ulatus telefoni müüginumber 2,7 miljonini.
Mobiilioperaatori puhaskasum kerkis aastataguselt 2,45 miljardilt 3,41 miljardi dollarini ehk aktsia kohta 41 sendini ning käive kasvas 2,3 protsenti 31,2 miljardi dollarini.