Põltsamaa Felixi eksport kasvas ligi 23%

Kadrin Karner 26. aprill 2011, 09:36

Eesti toiduainetetootja Põltsamaa Felixi eksport moodustas 2010. aastal 6,7 miljonit eurot (105 miljonit krooni), kasvades sellele eelneva aastaga võrreldes 22,8%.

„Meie ekspordi käibekasvule aitasid kaasa edukas kõrvitsa- ja kurgisalatite ning majoneesi müük Soome turule ning Põltsamaa mahlade müük Lätisse, mis kasvas isegi kaks korda,“ ütles Põltsamaa Felixi juhatuse esimees Anti Orav.

Lisaks Soomele ja Lätile ekspordib Põltsamaa Felix oma toodangut ka Leetu ja Rootsi.

Põltsamaa Felixi 2010. aasta äritulud kasvasid eelmisel aastal 10%, moodustades 18 miljonit eurot (282 miljonit krooni). Lisaks ekspordile tõstis olulisematest näitajatest käivet mahlamüük Eestis, mis on aastaga kahekordistunud. „Eelmise aasta alguses tehtud investeering Põltsamaa mahlade uuenduskuuri on majandustulemusi vaadates end kindlasti ära tasunud,“ ütles Orav.

2011. aastal jätkab Põltsamaa Felix investeeringuid ettevõtte jaoks strateegilistesse tootekategooriatesse. Mahlad on ka 2011. aastal Põltsamaa Felixile üks olulisematest kaubagruppidest.

Lisaks panustab Põltsamaa Felix tänavu tugevalt majoneesi turule eesmärgiga saavutada uue Klassikalise majoneesiga 2012. aasta lõpuks kolmandiku Eesti majoneesiturust.

Põltsamaa Felix on kõige laiema toiduainete valikuga juhtiv toiduainetetootja Eestis, tootes ja turustades ligi 300 toodet kaheksa erineva kaubamärgi all. Põltsamaa Felix kuulub rahvusvahelisse Orkla gruppi.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    26. April 2011, 09:42
    Otsi:

    Ava täpsem otsing