Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Soome meedial läheb paremini
Soome meediakontsernid Alma Media ja Talentum parandasid selle aasta alguses tulemust, kirjutab Yle Uutiset.
Mõlemad ootavad ka, et kogu aasta tulemus paraneb, aasta alguses on reklaami maht kasvanud.
Talentumi teatel kasvas nende Soome ja Rootsi väljaannetes meedia maht esimeses kvartalis aastaga 26 protsenti.
Almamedia teatel ajalehtede reklaamimüük ei kasvanud, aga veebiväljaannetes ulatus kasv 31 protsendini. Sellegipoolest tõi trükimeedia Alma Mediale siiski suurima osa reklaamituludest.
Alma Media käive kasvas esimeses kvartalis 77 miljonile eurole aasta varasemalt 74 miljonilt eurolt. Kasum ulatus erakorraliste tuludeta 9 miljoni euroni, aasta varem oli kasum 8 miljonit eurot.
Talentumi käive kasvas 24 miljonile eurole, aasta varem oli see 19 miljonit eurot. Kasum kasvas eelmise aasta nullist 1,2 miljonile eurole.
Alma Mediale kuuluvad Soomes Iltalehti ja lisaks 5 maakonnalehte ja 28 kohaliku omavalitsuse lehte. Grupi majandusväljaannete üksusesse kuuluvad juhtiv majandusleht Kauppalehti, lisaks veebiväljaanded ja Balti riikides tegutsev uudisteagentuur BNS.
Talentum annab välja näiteks majandusväljaandeid Soomes Talouselämät, Rootsis Affärsvärlden, lisaks suurt hulka erialaväljaandeid.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.