Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Selver: tarbijate kindlustunne paraneb
Selveri esimese kvartali tulemused näitavad käibe kasvu, mis on küll ühelt poolt tingitud toiduainete hinnatõusust, aga teiselt poolt on see märk tarbijate kindlustunde paranemisest, ütles Selveri keti juht Andres Heinver.
"Majanduskasvu number oli Selveri jaoks nii üllatav kui ka positiivne uudis, sest ekspordi toel tõusev majandus annab pikas plaanis ka sisetarbimisse olulise panuse," märkis Heinver. "Suurenenud ettevõtlusaktiivsus ja vähenenud töötus toovad ka jaekaubandusse paremad päevad tagasi," lisas ta.
"Selveri esimese kvartali tulemused näitavad samuti käibe kasvu, mis on küll ühelt poolt tingitud toiduainete hinnatõusust, aga teiselt poolt on see märk tarbijate kindlustunde paranemisest," sõnas Heinver.
Kristiine keskuse endine juht Allan Remmelkoor, kes võrdles keskuse selle ja eelmise aasta esimese kvartali tulemusi, ütles, et esimene kvartal oli Kristiine keskuses täitsa hea. "Kristiine keskuse seis on kindlasti positiivne, esimeses kvartalis on muutus olnud plusspoolel, kui me võrdleme samaväärseid kauplusi omavahel,“ märkis Remmelkoor.
"Sisetarbimise pilt pole nii rõõmus kui SKP number, kuid kaudselt avaldab ta mõju kindlasti kõikidele sektoritele. Võib-olla aasta teises pooles näeme sisetarbimises juba selgemat positiivset trendi,“ lisas ta.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.