Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tere tootmine võõrustas külalisi Venemaalt
"Ma olen Eestis esimest korda töövisiidil. Ma ootasin, et Eesti on piimamaa. Minu ootused täitusid absoluutselt ning see, mida ma nägin poelettidel ja tootmisliinidel, on väga kõrge kvaliteediga," kommenteeris Trifonova oma külaskäiku.
Venemaa jaeketi Intertorg (7Y) St. Petersburgi kommertsdirektori Olga Goliuse sõnul on nende tarbijate lemmiktoode Tere ASi Meloodia ja seda traditsiooniliste maitsete pärast.
Tere ASi kommertsdirektori Rene Vareku sõnul oli külaskäigu eesmärk tutvuda toodete ja tehnoloogiaga ning private label'i ehk jaebrändidega.
"Kõik esindajad, välja arvatud üks esindaja Peterburist, on Teres juba varem käinud. Enamike nende kettidega me teeme ka koostööd," kommenteeris Varek nädalavahetuse külaskäiku.
Müügivõrk peaks laienema. Varek ise loodab, et ühe-kahe kuu jooksul saavad nad tooteid ka uutesse jaekettidesse müüa. Müüki Venemaale alustas Tere novembris 2009, see on pidevalt kasvanud. "Võrreldes eelmise aasta esimese nelja kuuga oleme sel aastal Venemaa turul oma toodete müüki 50% võrra kasvatanud ," rääkis Varek edust Venemaal. Suurema mahu annavad jogurtid, kohupiimakreemid ja magustoidud.
"Üks mõte, miks me Venemaa kaubanduskette kutsusime, oligi see, et näidata neile, milliseid private label'i tooteid me teeme Soome, Taani ja ka Baltimaade jaekettidele," lisas ta. "Tahame müüki kahekordistada," nentis Varek.
Azbuka Vkusa ei müü veel Tere tooteid, vaid uurib erinevaid võimalusi. "Sellepärast ma tulingi, et aru saada, milliseid tooteid on võimalik teha," sõnas Trifonova.
"Meie jaoks ei ole oluline hind, vaid kvaliteet. Meie kliendid saavad aru, mille eest nad maksavad, ning nad on nõus ostma natukene kallimalt," sõnas Trifonova.
"Praegume müüme Tere tooteid jaekettides Semja ja Idea, kokku 150 poes," lausus Golius.
"Me proovime kõiki tooteid. Probleem on aga ikka selles, et hind on natuke kallivõitu, kvaliteet on loomulikult suurepärane," sõnas Golius ning lisas, et Helluse tooted on jõukamatele klientidele.
Nädalavahetusel tutvuti uute kohupiimamagustoitude ning kissellidega.