UniCredit kasvatas brändituntust 5%

Kadrin Karner 01. juuni 2011, 13:17

Kaks hooaega kestnud UEFA Meistrite Liiga sponsorluslepinguga on UniCredit-i brändituntus ajavahemikul november 2009 - november 2010 kasvanud 5%, teatas ettevõte.

„Viimase kahe hooaja numbrid näitavad, et juhtiva Euroopa pangana oleme me valinud jalgpalli sponsorluse näol õige tee brändituntuse kasvatamiseks,“ ütles UniCredit-i tegevjuht Federico Ghizzoni.

„Tänu mitmekülgsetele kommunikatsioonivahenditele, aktiivsele kampaaniale ning UniCredit-i töötajate tugevale panusele on võimalik sponsorlust veelgi edasi arendada.“

UniCredit-i poolt esitletud UEFA Meistrite Liiga karikaturnee on olnud eriti tõhus brändituntuse kasvataja. Viimase kahe aasta jooksul on turnee käigus külastatud kümmet riiki ja 49 linna, saades märkimisväärset kajastust. Kogu turnee jooksul võttis UniCredit vastu 228 500 külastajat. Sellel aastal külastatakse turnee raames Venemaad, Ukrainat ja Serbiat.

Edukaks osutus ka UniCredit-i heategevuslik projekt „Make a kid smile“, mille eesmärk on toetada jalgpallikoolide avamist ning arendada lastes läbi jalgpalli hoolivust, austust ja üksteisemõistmist. UniCredit-i annetustega toetatakse jalgpallikoole Bosnias, Horvaatias, Ukrainas ja Serbias.

UniCredit on Euroopa juhtiv pank, millel on  tugevad juured 22 riigis. Meie ülemaailmne võrgustik katab 50 riiki ja sellel on 9 600 harukontorit ja möödunud aasta lõpu seisuga üle 162 000 töötaja.

UniCredit on Kesk-ja Ida Euroopa suurim pangandusvõrk, millel on regioonis ligikaudu 3 900 filiaali. UniCredit tegutseb järgmistes riikides:  Austria, Aserbaidžaan, Bosnia ja Hertsegoviina, Bulgaaria, Horvaatia, Tšehhi Vabariik, Eesti, Saksamaa, Ungari, Itaalia, Läti, Leedu, Kasahstan, Kõrgõzstan, Poola, Rumeenia, Venemaa, Serbia, Slovakkia, Sloveenia, Türgi  ja Ukraina.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
01. June 2011, 13:18
Otsi:

Ava täpsem otsing