Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
FOTOD: maailma esimene modellist miljardär?
Gisele Bündchen on seitse aastat järjest olnud maailma kõige paremini teeniv modell, kuid kas temast võib saada ka esimene miljardärist supermodell ning samuti esimene Brasiilia ennast ise üles töötanud naismiljardär.
Ajakiri Forbes leiab, et see on võimalik. Peale selle, et 30aastane Bündchen on moeikoon ja osaleb kõrge profiiliga kampaaniates kaubamärkidele nagu Versace ja Dior, on ta aktiivselt ka ennast nö kaubamärgiks tegemas. Bündchen litsentseerib oma nimega tooteid alates ehetest kuni loodussõbraliku kosmeetikani ja pesuni. Tema sandaalide sari koostöös ühe maailma juhtiva sünteetiliste jalanõude tegija Grendenega on olnud edukas nii Brasiilias kui ka mujal ning konkureerib tunnustatud Havaianase kaubamärgiga. Grendene aastaaruande järgi moodustab Ipanema sari 63% ettevõtte aastasest ekspordikäibest (ca 250 miljonit dollarit) ning ainuüksi 2010. aastal müüdi jalanõusid 25 miljonit paari.
Kuid Bündcheni suurim rahamasin on alles tekkimas, nimelt on supermodell silma peale visanud Brasiilia kasvavale naisteriiete turule (mullu kasvas selle sektori käive 22%, 3,45 miljardi dollarini). Maikuus käivitas Bündchen oma pesuettevõtte koostöös Hope’iga (Brasiilia versioon Victoria’s Secretist). Selle asemel, et litsentseerida oma nimi ettevõttele nagu kuulsused tavaliselt teevad, lõi naine oma kaubamärgi Gisele Bündchen Brazilian Intimates, mida müüakse nüüd Hope’i poodides.
Lisaks omab modell osalust ettevõttes, mis on taiplik samm, mida vähesed kuulsused teevad. Bündcheni aastasele sissetulekule (45 miljonit dollarit) võib see lisada juurde umbes 19 miljonit dollarit.
Mullu asutas Bündchen loodussõbraliku kosmeetika ettevõte Sejaa Pure Skincare. Kuuldavasti peab modell kõnelusi, et müüa ettevõttes enda 100%line osalus ära.Sissetulekutest võib mainida veel Bündcheni rolli moekaupade jaemüüja C&A’s Gisele Bündchen Collection loomingulise direktorina.
Forbes’i hinnangul on modell viimase kümne aastaga teeninud üle 250 miljoni dollari. Kui eeldada, et ta on oma raha juhtinud, kulutanud mõistlikult ja teinud tarku investeeringuid, siis võib see number tõenäoliselt jätkuvalt kasvada.