Kui veebilehest ei piisa

07. juuni 2011, 00:00

Internet on kujunenud peamiseks kanaliks, kus oma tegevust tutvustada. Kuid uute klientide püüdmiseks enam lihtsast veebilehest ei piisa, otsida tuleb uusi ja atraktiivseid lahendusi. Mainefilm on üha uuenev trend kogu maailmas, mille kaudu on kõige lihtsam edasi anda ettevõtte loomust, tuua välja tema parimad küljed ja võita juurde kliente.

Alternatiiv on mainefilm. Mainefilmi plussiks on liikuvad pildid, mis on inimestele alati ligitõmbavad olnud. Mainefilm ei ole ühekordne, seda saab kasutada messidel, muudel äriüritustel ja mis peamine, internetis, kus see on kättesaadav palju suuremale auditooriumile, kui seda on näiteks telereklaam. Mainefilm on püsiv ja seda saab kasutada aastaid.

Professionaalne mainefilm on ettevõtte edendamiseks ja oma toodete reklaamimiseks kaasaegseim ja parim meedium. Hästi tehtud film on kaasahaarav, mis tagab, et inimesed seda ka vaatavad (ja see neid ka võimalikult palju mõjutab). Videot saab kasutada kodulehel, aga mis peamine, ka sotsiaalkanalites, nt Facebookis, mida külastab päevas üle 80 000 eestlase. Hästi tehtud film jääb meelde, seda jagatakse sõpradele, kes jagavad seda omakorda oma sõpradele. Mainefilmis antakse ülevaade toodetest ja teenustest. Tulemuseks on tuntus, usaldusväärsus ja positiivne kuvand.

Hea film oleneb vahenditest ja ideest. Idee on see, mis müüb, seepärast ongi meeldejäävamad mainefilmid pigem need, mis ei tee lihtsalt tutvustustööd. Oluline on, et ettevõttel oleks olemas mingi visioon. Ja loomulikult eelarve, millest selgub, kuidas ja milliste vahenditega visiooni võimalikult efektselt realiseerida. Mida suurem on eelarve, seda suuremad on võimalused - nii saab 6000 eurose eelarvega filmida juba helikopterilt, mis pakub muljetavaldava pildi suurettevõtetest. Samuti on võimalik kasutada heli- ja videoefekte, ka kolmemõõtmelisust, mis samuti filmile atraktiivsust lisab.

Mainefilmi saab teha algeliste vahenditega ja kiiresti, aga ka suure varustuse ja meeskonnaga. Vahe on aga tulemustes näha - kahe tunniga filmitud klipp jääb üldjuhul pinnapealseks ja võib ettevõttele antireklaami teha. Kvaliteetse ja meeldejääva klipi puhul tuleb arvestada aga vähemalt kuuajalise filmimisperioodiga.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    24. November 2011, 18:54
    Otsi:

    Ava täpsem otsing