Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Gunnar Kobin: ka automüüjatele ei meeldinud Auto24 tingimused

    Automüüjatele ei meeldi olukord, kus juba kord oma enda platsil olevatest autodest tehtud pilte kolmandatele portaalidele ilma Auto24-le maksmata edastada ei õnnestu, ütles Ekspress Grupi juhatuse esimees Gunnar Kobin.

    Harju Maakohus leidis, et Ekspress Grupile kuuluvate AS Eesti Ajalehed ja AS Delfiga seotud internetiaadressidelt kopeeriti portaalist auto24 ebaseaduslikult tuhandeid automüügikuulutusi, tekitades sellega portaali omanikule AS Sanoma Baltics kahju 60 000 euro ulatuses.
    "Ekspressauto.ee lähtus oma tegevuses kokkulepetest automüüjatega mis kahjuks paljudel juhtudel olid suulised. Sisuliselt oli portaalil automüüjatega kokkulepe, et nende kodulehel olnud autokuulutused pannakse üles ka ekspressauto.ee leheküljele. Suur osa automüüjaid on oma kodulehed üles ehitanud selliselt, et neil esitatud informatsioon on nende endi poolt sisestatud Auto24 sisestusvormi ja sealkaudu ilmub nähtavaks nii Auto24 portaalis kui ka automüüja kodulehel. Et mitte automüüjaid liigselt koormata juba kord online'i üles pandud fotode ja info teistkordse edastamisega konkureerivale portaalile, leppis ekspressauto.ee oma klientidega kokku, et nad võtavad pildid automüüjate kodulehtedelt, kus siis sisuliselt esitleti fotosid Auto24 serverist," selgitas Gunnar Kobin.
    Sisuliselt osutas Auto24 automüüjatele müügis olevate autode fotode üleslaadimise  teenust, mille käigus enda sõnul töötles ka esitatud pilte ja kokkuleppel automüüjatega keelas nende piltide edastamise kolmandatele osapooltele, märkis Kobin. Läbi selle nn töötlemise ja fakti, et need asusid Auto24 serveris olid fotod Auto24 arvates automüüjate poolt iseenda müügiplatsil seisvatest autodest muutunud Auto24 omandiks, millest siis sai alguse ka ekspressauto vastu esitatud hagi, lisas ta.
    Ekspress Grupi juht nentis, et see on kahetsusväärne lugu, kuid kindlasti ei olnud ekspressauto.ee tegevus suunatud auto24.ee õiguste rikkumisele, kuigi see kohtuotsuselt võiks sellisena välja paista. "Kas me plaanime selle otsuse edasi kaevata, otsustame pärast konsulteerimist advokaatidega. Küll aga meie andmetel osadele automüüjatele väga ei meeldi olukord, kus juba kord oma enda platsil olevatest autodest tehtud pilte Auto24-ga sõlmitud kokkulepete kohaselt kolmandatele portaalidele ilma Auto24-le maksmata edastada ei õnnestu (kuna nad asuvad Auto24 serveris), vaid sisuliselt tuleb kas loobuda Auto24 poolt pakutavast kodulehe opereerimise teenusest, tasuda Auto24-le lisaraha või teha kahed pildid ja panna kaks korda erinevatesse keskkondadesse üles," selgitas Kobin.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Järjekordne Telia MeetUp toimub juba 30. mail
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.
30. mail avab Telia taas oma uksed Eesti ettevõtete esindajatele, et koos tehnoloogia-, IT- ja küberturvalisuse ekspertidega arutada päevakajalisi teemasid ning tehnoloogiaajastuga seotud väljakutseid. Sel aastal on fookusteemadeks küberturvalisus, IT-efektiivistamine ning kestlikkuse uued normid ja väljakutsed ettevõtetele.