Reede 20. jaanuar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Kohtinguportaal leidis investori

Silvia Kruusmaa 09. juuni 2011, 15:38

Rate'i asutajate ja Allan Martinsoni osalusega kohtinguportaal sai investeeringu Almaz Capital Partnersilt ja värbas meeskonda Myspace’i asepresidendi.

Flirtic.com on internetikohtingu teenus, mis on loodud spetsiaalselt sotsiaalmeediaga üles kasvanud põlvkonnale. Eesmärk on Almaz Capitali investeeringu toel lisada traditsioonilisele netikohtingu kogemusele rohkem sotsiaalmeediast tuttavaid elemente ja võimaldada kasutajatel üksteisega rohkem flirtida, teavitas ettevõte. Oma teadmisi hakkab juhatuse liikme rollis Flirticu meeskonnaga jagama ka põhikohaga sotsiaalvõrgustiku Myspace’i asepresidendina töötav April Henry.

Flirtic koondab kõiki sotsiaalmeedia elemente nagu kiirsõnumid, postitused avalikul “seinal”, “meeldib” nupp, mängud ja minitestid. Flirticut eristab traditsioonilistest tutvumissaitidest see, et Flirticus ei ole mahukaid ja venivaid teste. Pikad küsimustikud on asendatud dünaamiliste profiilidega, mis muutuvad pidevalt läbi kiirete ja interaktiivsete mängude ning testide.

“Flirtic pakub võrreldes olemasolevate keskkondadega täiesti uudset internetikohtingu kogemust,” rääkis Flirticu tegevjuht Andres Susi. “Eesmärgiks on muuta netikohtingud piinlikkust tekitavast kogemusest mänguliseks ja lõbusaks. Internetist partneri otsimises ja leidmises ei tohiks olla ega olegi midagi häbiväärset. Meie sihiks on pakkuda vallalistele inimestele lõbusat ja mängulist viisi, kuidas teiste vallalistega tutvuda ning ühtlasi sarnaseid ja sobivaid inimesi omavahel kokku viia.”

Värskeima meeskonna liikme April Henry sõnul ei ole sotsiaalmeediat kasutavatele noortele inimestele traditsioonilised internetikohtingu formaadid enam atraktiivsed. „Uus internetikasutajate põlvkond ei taha täita lõpmatuid küsimustikke ega surfata läbi sadu ühetaoliselt täidetud kasutajaprofiile, et endale võimalikku partnerit leida,“ sõnas Henry. „Fakt, et 30% praegustest saidi kasutajatest külastab keskkonda iga päev, näitab, et selle järgi on nõudlust,“ lisas ta.

Flirticu sihtgrupiks on 18-35 aastased netikohtingu huvilised. Teenus käivitati käesoleva aasta alguses Eestis ja Venemaal. Lähikuudel on plaanis avada keskkond veel mitmete inglise- ja venekeelsete turgude kasutajatele.

Ettevõtte taga seisavad Eesti ettevõtjad ja meeskonna koosseis kattub suuresti Rate Solutions OÜ omaga, mis on üks Baltikumi juhtivaid sotsiaalvõrgustikke haldavaid ettevõtteid. Osanikeringi kuuluvad teiste seas Rate Solutionsi asutajatest ettevõtjad Andrei Korobeinik ning Jevgeni Pðenitðnikov, Allan Martinsonile kuuluv tehnoloogiavaldkonnas tegutsev investeerimisfirma MTVP ning Jaak Roosipuu. Hiljuti lisandus meeskonda turundusspetsialist Nicola Riordan, kes on eelnevalt olnud TweetDeck’i turundus- ning Skype'i  tooteturundusjuht.

Flirticu tegevjuht Andres Susi on üks sotsiaalseid ostukeskkondi haldava firma Cherry Media kaasasutaja ning olnud varasemalt Balti riikide ja Soome juhtiva interneti mängukeskkonna Playforia tegevjuht, samuti mitme teise MTVP portfelli kuuluva ettevõtte juhatuse liige.

Eestikeelsele turule suunatud saiti Flirtic.ee haldab litsentsilepingu alusel Serenda Invest OÜ, mis on ühtlasi ka populaarse Rate.ee omanik. Serenda Investi vastutusalaks Flirtic.ee osas on turundus ning igapäevane juhtimine. Flirtic.com tegeleb tarkvara arendusega ning fokusseerub rahvusvahelisele turule.

Almaz Capital Partners on riskikapitaliga tegelev firma, mis tegeleb peamiselt Venemaa ning Kesk- ja Ida-Euroopa tehnoloogia-, digitaalmeedia- ja kommunikatsioonivaldkonna ettevõtetesse investeerimisega. Firmal on harukontorid nii Silicon Valleys kui Moskvas. Almaz Capital Partners haldab Almaz Capital Russia I fondi, mida tuntakse ka Almaz Capital/Cisco Russia I fondi nime all.

�rip�ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
13. June 2011, 10:51
Otsi:

Ava täpsem otsing