Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
57% Baltikumi firmadest leidis sotsiaalmeedia abil kliendi
Uuringufirma Regus leidis, et 57% Baltimaade ettevõtetest läbi suhtlusvõrgustike kliente, kogu maailmas kasutavad ettevõtted ka olemasolevate klientidega kontakti hoidmisel ja suhtlemisel sotsiaalset meediat rohkem kui aasta tagasi.
Maailma lõikes on suhtlusvõrgustike, näiteks Facebooki, kaudu edukalt uusi kliente värvanud ettevõtete osakaal kasvanud 7%.
Umbes 39% maailma ettevõtetest ja peaaegu pool ehk 49% Baltimaade ettevõtetest tunnistas, et kulutavad kuni 20% turunduseelarvest, et edendada oma tegevust sotsiaalvõrgustikes.
Kohalolu sotsiaalvõrgustikes on muutunud toredast võimalusest vajaduseks, kuna enamik Baltimaade (93%) ja maailma (74%) ettevõtetest nõustub, et turundusstrateegia ei saa olla edukas, kui see ei hõlma tegevust sotsiaalvõrgustikes.
Siiski arvab 42% Baltimaaded ettevõtetest ja 61% maailma ettevõtetest, et oluline on turunduskanalite tasakaalus hoidmine. Ettevõtted usuvad, et turunduskampaania toimima saamiseks tuleb kombineerida traditsioonilisi ja digitaalseid vahendeid.
“Ettevõtete taastumisel kriisiaegsest madalseisust vaadatakse üha enam üle enne kriisi kasutatud töömeetodeid ning otsustatakse paindlikemate ja konkurentsivõimelisemate strateegiate kasuks," rääkis Reguse regionaalne peadirektor Michael Barth.
Üle vaadatakse kõik valdkonnad alates tarneahela haldamisest, töömeetodite lihtsustamisest, pilvandmetöötlusest ja lõpetades videosuhtluse kasutamise suurendamise ja mobiilse töötamisega, märkis Barth. "Sotsiaalse meedia kiire muutumine äritegevuse oluliseks vahendiks on selgelt selle protsessi üks osa: aina rohkem ettevõtteid kasutab seda kanalit olemasolevate klientide hoidmiseks ja uute leidmiseks.”
52% ettevõtetest üle kogu maailma ja 69% Baltimaade ettevõtetest kasutab olemasolevate klientidega suhtlemiseks, kontakti hoidmiseks ja info edastamiseks veebisaite, nagu Twitter ja Weibo
71% Baltimaades tegutsevatest firmadest soovitavad oma töötajatel liituda suhtlusvõrgustikega, nagu Linkedin, Xing ja Video. Maailma lõikes on sama näitaja 53%.
Reguse ülemaailmse uuringu käigus küsitleti 80-st riigist rohkem kui 17 000 ettevõtte juhti ja omanikku.
Regus on rahvusvaheline töökohalahenduste pakkuja, kelle toodete ja teenuste hulka kuuluvad sisustatud bürood, sobivad koosolekuruumid, ärisalongid ja maailma suurim videokommunikatsioonivõrk.
Päevas kasutab Reguse teenuseid üle 800 000 kliendi enam kui 1100 asukohas 500 linnas 86 riigis üle maailma. Regus asutati Belgias Brüsselis 1989. aastal, firma peakorter asub Luksemburgis ja see kuulub Londoni börsi nimekirja.