Swedbank: nüüd hakkame kliendikeskseks

Meelis Mandel 14. juuni 2011, 13:51

Swedbank alustab Baltic Banking Compass mudeliga, mille eesmärgiks on tootekeskselt teeninduselt üle minna kliendikesksele.

"Uus ärimudel on meie vastus klientide muutunud ootustele," lausus Swedbanki Balti panganduse äriarendusdivisjoni jaemüügijuht Aet Altroff rahvusvahelisele uudiskirjale news2biz. Esimesena alustas Swedbank selle mudeli juurutamist aastal 2000 Rootsis.

"Mineviku õppetunnid näitasid selgelt, et toote pealesurumine pole vastutustundlik äritegemise viis," lausus Altroff. "Seega on hädavajalik oma kliente harida oma rahaasjades, me tahame olla usaldusväärne partner, mitte müüja."

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
16. June 2011, 15:16
Otsi:

Ava täpsem otsing