Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Swedbank: nüüd hakkame kliendikeskseks
Swedbank alustab Baltic Banking Compass mudeliga, mille eesmärgiks on tootekeskselt teeninduselt üle minna kliendikesksele.
"Uus ärimudel on meie vastus klientide muutunud ootustele," lausus Swedbanki Balti panganduse äriarendusdivisjoni jaemüügijuht Aet Altroff rahvusvahelisele uudiskirjale news2biz. Esimesena alustas Swedbank selle mudeli juurutamist aastal 2000 Rootsis.
"Mineviku õppetunnid näitasid selgelt, et toote pealesurumine pole vastutustundlik äritegemise viis," lausus Altroff. "Seega on hädavajalik oma kliente harida oma rahaasjades, me tahame olla usaldusväärne partner, mitte müüja."
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.