Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Estouri tegevuse suhtes olid kahtlused juba varem
Tulenevalt turismiseadusest on kõik reisikorraldajad kohustatud tarbijakaitseametile kord kvartalis esitama oma aruanded, mis näitavad, mida nad on planeerinud teha ja millised on nende müügid olnud, et vaadata, kas tagatis on vastav või mitte.
"Tavapärase järelevalve käigus me alati kontrollime need asjad üle ja antud hetkel oli täpselt samamoodi,“ ütles tarbijakaitseameti avalike suhete juht Hanna Turetski „Aktuaalsele kaamerale“. „Nii-öelda järelvalvemenetlus oli pooleli, me ootasime Estourilt esmaspäevaks mõningaid selgitusi, ent reedel tööpäeva lõpus saabus teade, et Estour ei ole suuteline täitma pakettlepingust tulenevaid kohustusi.“
Turetski lisas, et alates esmaspäevast hakkab tarbijakaitseamet koguma tarbijate avaldusi ning nõudeid saab esitada vähemalt kahe nädala jooksul. Ta rõhutas, et tarbijatele, kes on ostnud Estourilt vaid lennupiletid, ei maksta tagatise arvelt hüvitist.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.