Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kõigi ülikoolide turundusalased lõputööd konkureerivad 600 eurole
Marketingi Instituut korraldab juba teist aastat Eesti ja välisülikoolides kaitstud turundusteemaliste bakalaureuse- ja magistritööde konkursi, selgitamaks 30.juuniks laekunud lõputöödest välja parimad ja premeerides neid rahaliselt.
“Eesti noored kirjutatavad nii meie endi ülikoolides kui ka üksikutes välisülikoolides igal aastal sadakond turundusega seotud lõputööd, mis annavad hea pildi Eesti noorte turundajate teema valdamise tasemest,” rääkis Marketingi Instituudi juhataja Anu-Mall Naarits. “Loodame enamuse neist töödest saada endile hindamiseks, et näha, kuidas meie ülikoolid on arenenenud ja millised teemad noori paeluvad. Parimat bakalaureuse- ja parimat magistritööd premeerime 300 euroga.”
Eelmisel aastal kirjutatud lõputöödest tunnistati parimaks Tallinna Ülikooli üliõpilase Veronika Pekurina analüüs Nord Streami gaasiprojekti rahvusvahelisest suhtekorraldusest. Teiste huvitavate tööde seas olid näiteks Tallinna Ülikooli üliõpilase Ahto Alase uuring reklaami mõjust digitaalmängude maailmas ja Tartu Ülikooli tudengi Stanislav Voronovski lõputöö klientide käitumisliku ja hoiakulise lojaalsuse mõõtmisvõimalustest tööstuskaupade ja teenuste turul.
“Eelmise aasta kogemuse näitas, et noored suudavad kirjutada väga põnevaid ja põhjalikke analüüse, mida poleks häbi võtta äritegemisel aluseks ka suurtel ja innovaatilistel ettevõtetel,” ütles Naarits.
Sellel aastal oodatakse koolilõpetajatelt lõputöid kuni 30.juunini, oodatud on kõik lõputööd, olenemata nendele pandud hindest.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.