Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Sony on Aasia parim bränd
Marketingiajakirja Campaign poolt korraldatud uuringust selgus, et Aasia kõige väärtuslikum bränd on Jaapani tehnoloogiahiid Sony.
Nagu arvata võib, on Aasias kõige tugevamad kaubamärgid tarbeelektroonika vallast, sest Sonyle järgnesid Samsung, Panasonic, LG ja Canon, vahendab BBC News. Esiviisik oli sama, mis eelmine aastagi.
Samas on vaeslapse osas jätkuvalt Hiina firmad, sest mitte ükski bränd ei murdnud isegi mitte Top 100 sisse. Elektroonikatootja Haier oli esimese Hiina brändina 102. kohal.
"Selle aastane uuring tõestab taaskord, et Hiina ja India brändidel on endiselt raske võita tuntud väljaspool koduturge," seisis pressiavalduses.
Kõrgeima India brändina oli 89. kohal Amul, mis teeb piimatooteid ja jäätist.
Aasia parimad brändid:1. Sony2. Samsung3. Panasonic4. LG5. Canon6. Apple7. Hewlett-Packard8. Google9. Nestle10. Nike
Autor: Fredy-Edwin Esse, California