Sony on Aasia parim bränd

Fredy-Edwin Esse, California 04. juuli 2011, 10:29

Marketingiajakirja Campaign poolt korraldatud uuringust selgus, et Aasia kõige väärtuslikum bränd on Jaapani tehnoloogiahiid Sony.

Nagu arvata võib, on Aasias kõige tugevamad kaubamärgid tarbeelektroonika vallast, sest Sonyle järgnesid Samsung, Panasonic, LG ja Canon, vahendab BBC News. Esiviisik oli sama, mis eelmine aastagi.

Samas on vaeslapse osas jätkuvalt Hiina firmad, sest mitte ükski bränd ei murdnud isegi mitte Top 100 sisse. Elektroonikatootja Haier oli esimese Hiina brändina 102. kohal.

"Selle aastane uuring tõestab taaskord, et Hiina ja India brändidel on endiselt raske võita tuntud väljaspool koduturge," seisis pressiavalduses.

Kõrgeima India brändina oli 89. kohal Amul, mis teeb piimatooteid ja jäätist.

Aasia parimad brändid:
1. Sony
2. Samsung
3. Panasonic
4. LG
5. Canon
6. Apple
7. Hewlett-Packard
8. Google
9. Nestle
10. Nike

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    06. July 2011, 14:16
    Otsi:

    Ava täpsem otsing