Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Burberry mood toob head kasumit
Suurbritannia suurim luksuskaupade tootja Burberry Group teatas esimese kvartali müügitulemustest, mis tänu Aasia müügile suutis analüütikute prognoose selgelt ületada.
Juunis lõppenud fiskaalse kvartaliga kerkis firma käive 30% võrra, 367 miljoni naelsterlingini, kirjutab Bloomberg. Keskmiselt ootasid analüütikud 344 miljoni naelani küündivat müügitulu.
Mai alguses teatas ettevõte, et ootab väiksemat kasumimarginaalide kasvu, sest plaani on võetud hulgaliselt uute poodide avamine ning suurendatakse kulutusi tehnoloogiale.
Firma keskendub senisest üha enam jaekaubandusele, mis on hulgimüügist märksa kasumlikum ja laieneb üha rohkem Hiinas, kus uuringute kohaselt võib luksuskaupade turg sel aastal kasvada 25% võrra, 11,5 miljardi euroni.
"Firma fiskaalaasta võib olla ülemineku aasta kõrge inflatsioonikulu ja piiratud kasumiga," kirjutas Citigroupi analüütik Thomas Chauvet, lisades et muljetavaldav tõus jaemüügis aitas Burberryl prognoose ületada.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California