Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Soe suvi pärssis Ekspressi müüki
Täna avaldatud börsiteate kohaselt kukkus AS Ekspress Grupi juuli müügitulu 2,1% ning põhjus peitub ettevõtte sõnul soojas suves, kui majandusaktiivsus on väiksem.
ASi Ekspress Grupp käive vähenes juulis 2,1% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Tegu on sesoonsuse trendi süvenemisega, mis on meediaettevõtetes seotud erakorraliselt sooja suve ja sellest tuleneva majandusaktiivsuse pidurdumisega.
Reklaamikäive langes pea kõigil turgudel, välja arvatud Läti, kus võrdlusbaas eelmisest aastast oli madal. Trükiteenuste segmendis kogukäive küll langes, kuid trükikäive kasvas. Summaarse käibe langus tulenes nende klientide arvu kasvust, kes ostavad ainult trükiteenust ning toovad oma paberi.
Ekspress Grupi online-meedia segmendi müügitulu kukkus 3,9%, 542 euroni, samas kui trükiteenuste tulu kahanes 3,7%, 1,56 miljoni euroni. Perioodilistest väljaannetest teenitav müügitulu kasvas eelmise aasta juuliga võrreldes 0,7% ehk 1,64 miljonit eurot ning kogutulust marginaalse osa moodustavast määramata tulusid teeniti 188,9% rohkem.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California