Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Altia: mullu osteti 15% rohkem viina
Tuginedes Eesti Konjuktuuriinstituudi uuringule „Eesti alkoholiturg 2010.aastal“ ostsid turistid Eestist kaasa 2010. aastal 3,8 miljonit liitrit viina, mis on 15% võrra rohkem kui aastal 2009 (3,3 miljonit liitrit), kommenteeris Altia kontserni Baltikumi direktor Kristel Mets.
"Turistide kange alkoholi ostude suurt kasvu sel aastal tunda veel ei ole. Küll aga on üllatavalt suurenenud veini müük, kuigi veini jaehindade vahe Eestis ja Soomes ei ole nii tuntav kui kangel alkoholil. Meie hinnangul on paljud Soome turistid hakanud ostma õlle ja siidri asemel enam veine ja seda eelkõige Eesti kauplustes oleva hea laia valiku tõttu," märkis Mets.