Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Swed: peamiselt kohtume kliendiga arvutiekraanil
'Peamine koht, kus Swedbank praegu oma kliendiga kohtub, on arvutiekraan, ütles panga e-kanalite operatsioonide üksuse juht Erkki Saarniit Best Marketingile.
Ilma kontorita ehk elektroonilistes kanalites – sh kaardimaksed ja internetipank –tehtavate maksete osakaal on tema sõnul 98,7%. "Seega on internetipanga kasutajaliides maksete ja kontoinfo osas palju tähtsam kui kontor. Peamine koht, kus Swedbank praegu oma kliendiga kohtub, on arvutiekraan. Ma usun, et lähema viie aasta jooksul asendub see mobiiliekraaniga," rääkis Saarniit.
Samas on tema sõnul trend, et mobiilide tähtsus kasvab, küll aeglaselt. "Probleem on praegu ka selles, et nutitelefonide omanikud ei tea, et neil on telefonis nii palju võimalusi. iPhone on helistamiseks ju üks halvemaid asju, aga muude asjade jaoks see-eest väga hea," sõnas Saarniit. Tema ütlusel peaks inimesi rohkem õpetama, mida nutitelefoniga teha saab.
Swedbank kaasajastab Saarniidu kinnitusel oma e-kanaleid pidevalt. Näiteks ühes päevas teeme internetipangas ca 50 muudatust, sõnas ta.
Pikemat intervjuud Erkki Saarniiduga loe
Best Marketingist.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.