Laupäev 3. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

IT-juht: teenuse sisseostmisel arvesta muutustega

Alyona Stadnik 31. august 2011, 16:02

Eesti Energia hakkas IT-teenust sisse ostma selleks, et muuta suhtlemist klientidega efektiivsemaks, jagas Eesti Energia IT-juht Taavi Talvik oma kogemust IT-teenuse sisseostmisel.

"Eesti Energia ei ole IT-firma, me ei suuda ise meeskonda koostada. Seega otsisime Eesti parimaid arendusmeeskondi, kellega koos arendusi teha," rääkis Talvik Äripäeva seminaril, mida silmas pidada IT-teenuste sisseostmisel ja rentimisel.

"Me peame reageerima turu muutustele operatiivselt. Klientide võitmine nõuab pidevalt uusi pingutusi. Meie eesmärk oli efektiivne suhtlus klientidega;" rääkis Talvik Äripäeva seminaril, mida silmas pidada IT-teenuste sisseostmisel ja rentimisel.

Talvik märkis, et nende soov IT-teenuse sisseostmisel oli pakkuda välja innovatiivset kontseptsiooni. "Et me saaksime kiiresti reageerida Baltikumis toimuvale," sõnas Talvik.

Suuremaid õppimiskohti teenuse sisseostmisel oli Talviku sõnul see, et kui midagi disainida, siis see disain hakkab meenutama teie kommunikatsiooni pilti. "Kui kommunikatsioon on jäik, siis on ka teie disain jäik;" rääkis Talvik,

Õppetunniks oli ka see, et planeerimise staadiumis ei tohi tormata. "Sest näiteks disaini viga ja möödarääkimine on üsna kallid. Tuleb vaeva näha, et oleks ühine visioon, aga selle puhul ei tööta planeerimiskoosolekud," selgitas Talvik.

Kontrolli, et sinu organisatsiooni ei teki uusi pudelikaelu, puistas Talvik veel õppetussõnu. "Mis tähendab seda, et mingi lõik läheb efektiivsemaks. Näiteks vastuvõtmise, testimise ja liidestamise ajal. Allhankega pead olema valmis reageerima oma organisatsiooni muutustele," märkis Talvik.

 See oli EE esimene IT teenuse sisseost, mis on pikaajaline ning veebiarendus oli 10% kogu süsteemi maksumusest.

 

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
31. August 2011, 16:02
Otsi:

Ava täpsem otsing