Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Iluäri veereb ülesmäge
Ilusalongides on majanduslangus möödas ning käibed kasvamas.
Masu andis ennast veel tunda ilusalongides selle aasta alguses, kuid viimastel kuudel on olukord iluteenuste turul oluliselt paranenud. "Klientide aktiivsus on võrreldes aasta algusega oluliselt kasvanud. Kiiremini hakkas taastuma teenuste käive, märtsist alates kasv 20% ringis ning suvega kasvas juba jõudsalt ka toodete müük. Uute klientide arv on võrreldes möödunud aasta sama perioodiga kasvanud 12%," iseloomustas salongiketi Salon+ juht Helena Lõhmus.
"Meie salongis eriti seda langust pole tundnud. Kuna meil on ka müügil kinkekaardid, siis väga suur nõudlus nende osas on just aastalõpus, kus soovitakse teha kingitusi," kommenteeris Tallinki tütarettevõtte Hera Salongid OÜ juhatuse liige Krista Ilves masu üleelamist.
Shantee OÜ ehk ilusalongi Pikk 40 perenaise Susanne Söödori sõnul kasutavad inimesed enim juuksuri- ja maniküüriteenust. "Kui juuksuris on käimata, siis on see esimene asi, mis välja paistab ja sama kehtib ka küünte kohta, ehk et need on kõige vajalikumad. Samas ei saa väita, et nende kahe teenuse osakaal oleks väga palju teistest teenustest suurem," märkis ta.
Helena Lõhmuse sõnul muutub turg kiiresti, niisamuti ka tarbijate ootused. "Oodatakse häid pakkumisi, hooajalisi suuri soodustusi. See on võtmesõna konkurentsis, kas sa suudad tarbija tähelepanu võita ja panna ta tegutsema oma kanalites, on selleks siis salong või e-pood. Tarbijad väärtustavad üha enam aega – kiirus ja mugavus on märksõna ka iluteenuste turul," lausus ta.
Loe pikemalt tänasest Äripäevast, mille jaoks osta päevapilet
SIIT või telli leht
SIIT.
Autor: Indrek Kald, Alyona Stadnik