Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Meelis Mandel: bänner on täna põhiline tegija
Bänner on täna Eestis põhiline tegija, kommenteeris Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel väidet, et välismaa turunduskonverentsidel bännerreklaamist enam ei räägita.
"Mul on tunne, et välismaa turundusinimesed on siinkohal reaalsusest ees. Aga küll interaktiivne reklaam ükskord tuleb, kus ta pääseb," lisas ta intervjuus Best Marketingile.
Mandeli sõnul on Äripäeva vähene aktiivsus sotsiaalmeedias olnud puhtalt enda laiskuse süü. "Tahvelarvuti või mobiili kaudu info edastamine on investeeringu tasuvuse küsitavuse taga seisnud, aga selle aasta lõpus tuleme koostöös emafirma Bonnieriga välja iPadi versiooniga, seejärel mobiilirakendusega," märkis ta.
Ekpress Grupi iPadi versiooni osas oli Mandel optimistlik. "Loen regulaarselt nende börsiteateid ja loodan, et neil läheb see hästi käima ja areneb edasi. Võib-olla nad veidi kiirustasid oma kampaaniaga, kuid usun, et aasta pärast on kõik kolm meediakontserni Eestis iPadiga sina peal," kommenteeris ta.
Millal jõuab kätte kriitiline punkt, mil paberlehte enam vaja ei ole, seda Äripäeva peatoimetaja ei tea. "Usun, et küljendatud, piltidega ja töödeldud info edastamine jääb püsima, aga võib-olla läheb see ühel hetkel üleni elektroonseks. Paberlehe kestmise osas olen täna optimistlik," lisas ta.
Loe intervjuud Meelis Mandeliga
Best Marketingist.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.