Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reklaami ostmiseks trükimeedias avati portaal
OÜ All World Media avas reklaamimeedia vahendamise keskkonna, kus ostuotsuseid saab langetada tuginedes värskeimale printmeedia uuringule.
Uuringu kasutamine reklaamiotsuste tegemiseks on keskkonna vahendusel kättesaadav kõigile ettevõtjatele, teatas ettevõtte osanik ja nõukogu liige Henrik Aavik. Uuring on interaktiivselt ligipääsetav ja iga päringu vastused koostatakse algandmeid sorteerides reaalajas, selgitas ta.
Uuringu viis portaali tarbeks läbi Turu Uuringute AS, kes küsitles omnibuss-meetodil aasta jooksul 4000 inimest ja sisestas tulemused andmebaasi. Andmete kogumine jätkub ning novembriks on valimi suurus juba 6000.
All World Media on Eesti startup-ettevõte, kes pakub ettevõtetele võimalust ise targalt meediat osta – ostuotsuse tegemisel saab kasutada meediauuringu andmeid. Iga meediaportaali turundusülesande peale teostatakse päring uuringu andmetesse ning pannakse kokku vastus just sellele huvilisele.
Henrik Aaviku kinnitusel saab tänu portaalile allworldmedia.eu esmakordselt Eesti printmeediaid võrrelda konkreetset sihtrühma silmas pidades ja samas kohas otse reklaami müüjaga tehing kokku leppida.
All World Media alustas reklaamimeedia müüki augustis, kui valmis trükimeedia moodul, lähikuudel lisanduvad valikusse ka online-, TV/Raadio ja välimeedia tooted.
Mullu detsembris asutatud All World Media OÜ osanikud on Henrik Aavik, Paavo Heil, Kaur Lohk, Rainer Nagel, Ivo Hindreus ja Tarmo Põldme.
Turu-uuringute AS on Eesti vanimaid uuringufirmasid, mis tegutseb 1994. aastast. Ettevõtte omanikuks on Soome uuringufirma Taloustutkimus OY, kellel on enam kui 40aastane uuringute läbiviimise kogemus.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.