Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Osolin: nüüd tuleb Facebooki fännidega suhtlema hakata
Facebooki fännid on kokku kogutud, nüüd tuleb nendega suhtlema hakata, räägib turundusguru Olav Osolin.
Kas digitaalkampaaniad on asendamas traditsioonilisi tele- ja printkampaaniaid, sõltub reklaamispetsialist Olav Osolini hinnagul teenusest või tootest.
"Turundajates tekitavad alati konverentsidel vaimustust edulood, kus mõne reisibüroo või lennufirma turundusjuht teatab, et kogu nende turundus ongi tasuta ning seisneb e-mailide saatmises või Facebooki fännibaasiga opereerimises. Tegelikult on terve rida tooteid ja teenuseid, mida nii müüa ei saa," rääkis Osolin internetiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2011. "Vana hea otsepost töötab väga hästi ka paberi peal," lisas ta. Vaata videot Best Marketingist.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.