Apple on maailma kõige väärtuslikum bränd

Maarja-Liis Mitri 12. oktoober 2011, 19:35

Euroopa brändi instituudi uuringu kohaselt on Apple kõige suurema väärtusega bränd maailmas, edestades teise koha saavutanud Coca-Colat, kirjutab uudisteportaal Bloomberg.

Instituudi läbiviidud uuringus osales üle 3 000 ettevõtte 24 riigist. Apple’i brändi väärtuseks hinnati 69,7 miljardit eurot (96 miljardit dollarit). Teiseks tulnud      Coca-Colale järgnes Microsoft ja neljanda koha saavutas Google.

Euroopa brändi instituudile oli see esimene kord koostada ülemaailmset pingerinda. Asutus märkis, et Põhja-Ameerika brändidel läheb Euroopa omadest tunduvalt paremini, viidates asjaolule, et nimekirja kümme esimest pärinesid kõik USA-st.

Euroopa brändidest omab suurimat väärtust maailma suurim luksuskaupade tootja LVMH Mo?t Hennessy Louis Vuitton S.A, mis oli pingreas 15 kohal. Nokia, mis Euroopa arvestuses oli üle-eelmisel aastal esimesel ja eelmisel aastal teisel kohal, langes Euroopas 14-ks ja globaalses arvestuses 45-ks.

Euroopa brändi instituut arvutab brändide väärtust enda välja töötatud metodoloogia põhjal, mis hõlmab nii ettevõtte turuväärtust, brändi tulusid kui ka üldisi müüginumbreid.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
17. October 2011, 09:28
Otsi:

Ava täpsem otsing