Apple on maailma kõige väärtuslikum bränd

Maarja-Liis Mitri 12. oktoober 2011, 19:35

Euroopa brändi instituudi uuringu kohaselt on Apple kõige suurema väärtusega bränd maailmas, edestades teise koha saavutanud Coca-Colat, kirjutab uudisteportaal Bloomberg.

Instituudi läbiviidud uuringus osales üle 3 000 ettevõtte 24 riigist. Apple’i brändi väärtuseks hinnati 69,7 miljardit eurot (96 miljardit dollarit). Teiseks tulnud      Coca-Colale järgnes Microsoft ja neljanda koha saavutas Google.

Euroopa brändi instituudile oli see esimene kord koostada ülemaailmset pingerinda. Asutus märkis, et Põhja-Ameerika brändidel läheb Euroopa omadest tunduvalt paremini, viidates asjaolule, et nimekirja kümme esimest pärinesid kõik USA-st.

Euroopa brändidest omab suurimat väärtust maailma suurim luksuskaupade tootja LVMH Mo?t Hennessy Louis Vuitton S.A, mis oli pingreas 15 kohal. Nokia, mis Euroopa arvestuses oli üle-eelmisel aastal esimesel ja eelmisel aastal teisel kohal, langes Euroopas 14-ks ja globaalses arvestuses 45-ks.

Euroopa brändi instituut arvutab brändide väärtust enda välja töötatud metodoloogia põhjal, mis hõlmab nii ettevõtte turuväärtust, brändi tulusid kui ka üldisi müüginumbreid.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
17. October 2011, 09:28
Otsi:

Ava täpsem otsing