Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Balbiino: Ingmani müük tuli üllatusena
Baltikumi suunal laienemine on Unileveri jaoks suur samm, kuid uudis Ingmani müügi kohta tuli siiski üllatusena, rääkis Balbiino AS juhataja Jaak Muug.
“Üheselt on tehingumahtu raske hinnata, kuid Baltikumi suunalisel laienemisel on see Unileveri jaoks küll suur samm. Ingmani müük Unileverile tuli siiski üllatusena, kuigi Unilever on ka enne meedias teatanud võimalikest kavatsustest laieneda Baltikumis ülesostmise teel,” rääkis Muug.
Muug tõdes, et Balbiino jaoks on tegemist siiski positiivse uudisega. “Arvan, et nüüd on turg oluliselt selgem, tarbijatel on parem aru saada, kes on kohalik tootja ja kes mitte,” selgitas ta.
Balbiino juht nimetas Unileveri tooteid headeks, kuid nentis, et need on üle terve maailma samad. Kohalikul tootjal on aga tema sõnul suurem võimalus arvestada Eesti inimese maitse ja eelistustega. “Balbiino on ka peale Unileveri ja Ingmani turuosade kokkuliitmist selgelt teisel positsioonil Eesti jäätiseturul jäädes ikkagi Unilever – Ingmanist ettepoole,” märkis Muug.
Unilever omandab Soome jäätisetootja Ingmani, kui riiklikud regulaatorid tehingu heaks kiidavad. Sellega vahetavad omanikku kaubamärgid nagu Ingman, Kingis, Jättis, Totally, SuperViva, Ahus ja TofuLine.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.