Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Luksusbrändid säravad
Luksuskaupade sektor on fundamentaalselt tugev, ettevõtted kasumlikud ning turg kasvav. Teisel poolaastal oodatakse kasvu jätkumist.
Ettevõtte majandusaasta esimese poolaasta käive kasvas aastaga 30 protsenti, kusjuures jaemüük kasvas 45 protsenti.
Kui vaadata ettevõtte tulemusi, tekib tõsiselt küsimus – kuidas me saame üldse rääkida majanduskasvu aeglustumisest, millega maadlevad ja kardavad tavalised jaemüüjad.
Läinud nädalal käisid Eestis Swedbankis Swiss & Global Asset Managementi müügiinimesed tutvustamas privaatpanganduse klientidele investeerimisideid ja vastavaid Julius Bäri fonde. Üheks investeerimisideeks oli luksusbrändid.
Hiinlased käivad Euroopas ja mujalgi luksuskaupu ostmas, peatudes odavates hotellides, kuna kaubad on Hiinas kallimad.
Fundamentaalselt on sektori ettevõtted tugevad ja kasumlikud ning turg on kasvav. Teise kvartali tulemused ei näidanud kasvu peatamist ning teisel poolaastal oodatakse kasvu jätkumist. Parem USA kõrgklassi tarbimine kinnitab, et tarbimise turg on kaheastmeline.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.