Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
LVMH käive rõõmustas
Celine`i käekottide ja TAG Heueri kellade valmistaja LVMH Moet Hennessy Louis Vuittoni III kvartali käive ületas analüütikute ootusi, kirjutab Bloomberg.
Käive kasvas 18%, 6,01 miljardile eurole. Analüütikud ootasid 5,85miljardilist käivet. Valuutakursside kõikumise ja ülevõtmisteta oleks käive kasvanud 15%.
Lukuskauba müük võib tuleval aastal nõrgeneda tänavuse 10% kasvu järel, kuna Euroopa valitsuste võlakriis võib vähendada kallite käekottide ja muu sellise kraami müüki Vanal Mandril, hindas Bain & Co. Samas Suurbritannia suurim luksuskaubatootja Burberry Group teatas eelmisel nädalal, et selle kauba käibekasvu aeglustumist ei ennusta ühelgi turul mitte miski.
„III kvartal näitas juba aasta alguses ilmnenud trendi jätkumist,“ teatas LVMH. „Hoog jätkus Aasias, Euroopas ja USAs ning Jaapangi hakkas jälle kasvama.“
Üheksa kuu käibekasv võrreldes mullusega oli 15%. Suurima kasvu tegid kellad ja juveelitooted (76%, orgaaniliselt 26%). Kõige kehvem oli parfüümi- ja kosmeetikamüük (kasv 3%, orgaaniline kasv 10%). Moekaupade müük kasvas 13% (orgaaniliselt 15) ja jookide müük vastavalt 7 ja 11%.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.