Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tele2: kujundame Facebookis oma mainet
Tele2 kommunikatsioonijuhi Kersti Gorstovi sõnul kasutab ettevõte Facebooki maine kujundamiseks ja pakub seal nii valdkonna uudiseid kui ka meelelahutuslikke tegevusi.
„Facebook annab võimaluse turunduskampaaniate võimendamiseks, mida ka kasutame, kuid meie peamiseks eesmärgiks Facebookis on maine kujundamine ning oma sõnumite edastamiseks kommunikatsioonikanali loomine,“ rääkis Gorstov.
Gorstovi sõnul on Tele2 oma tegevustes olnud edukad. „Tele2-l on Facebookis praegu ligi 34 000 sõpra, mida on rohkem kui teistel telekommunikatsioonisektori ettevõtetel ning seda juba pikemat aega,“ põhjendas ta.
Gorstov usub, et selle taga on teistest eristuv tugev sisu, mis hõlmab nii ettevõtte ja valdkonna uudiseid, kui meelelahutuslikke tegevusi.
Kersti Gorstov vastas Äripäeva tänasele päevaküsimusele, kas tema firmal on loodud FB strateegia ja tegevuskava, kuidas suhtlusvõrgustikus raha teenida.
Juba homme kell 13-16 toimub Äripäeva esimene Facebooki intervjuu, kus sotsiaalmeedia raha teenimise eest auhinnatud Estonian Airi arendus- ja turundusdirektor Gunnar Mägi jagab ideid, kuidas sotsiaalmeedia abil raha teenida. Esita oma küsimus
Äripäeva fännilehel Facebookis.