Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EAS kutsub jõukaid venelasi Tallinna kultuuripuhkusele
Peterburis ja selle lähiümbruses algas kuuenädalane Eestit kui atraktiivset reisisihti tutvustav kampaania, mis on suunatud 30-55aastasele maksujõulisele inimesele.
EASi turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso sõnul on talvekampaania põhirõhk kultuuripuhkuse võimaluste tutvustamisel. "Tallinn on kujunenud Peterburi elanike seas väga armastatud sihtkohaks ning siia tahetakse ikka ja jälle tagasi tulla. Juba mitmeid aastaid keskenduvad paljud Tallinna hotellid aastavahetusel vaid Vene turistidele, kuid me näitame, et talvel on Tallinnas palju kultuurisündmusi, mida tasub kogema tulla," selgitas ta.
Mitmendat aastat järjest on Vene turistid löönud uusi rekordeid nii külastuste kui ka ööbimiste kasvu osas. Majutuste arv Eestis kasvas esimese poole aastaga 50% ja ööbimiste arv 54% võrreldes sama ajaga aasta tagasi. Suurima tõusu on teinud Tallinna ja Ida-Virumaa külastus.
EASi turismiarenduskeskuse poolt korraldatav kampaania Peterburis kestab kuus nädalat. Kampaania loovlahenduse töötas välja IDEA AD Peterburi elanike seas läbi viidud Eesti-teemalise esseekonkursi kaastööde põhjal.
"Konkursil koorusid peamiste märksõnadena, mis Peterburi ja selle lähiümbruse elanikele Eestiga seostuvad, Tallinna keskaegne muinasjutuline vanalinn, võlumaailm, vanalinna nukumajalik arhitektuur, restoranid, peod, jõuluturg, atmosfäär nagu paradiisis. Kultuuripuhkus tähendab neile pigem Tallinna vanalinna arhitektuuri nautimist, restoranides toidukultuuriga tutvumist ning jõuluturul ostlemist. Vene inimene on mõjutatav romantika, sära ja mõnusa õhkkonna kaudu," tõi Mutso esile.
Kampaania on suunatud 30-55aastastele maksujõulistele, pere või sõpradega talvepühi veetvatele inimestele Peterburist ja selle lähiümbrusest. Kampaania peaauhindadeks on viis reisi kahele Tallinna. Peaauhinnad panevad välja Estonian Air ja Lux Express Group koostöös mitmete hotellide ja restoranidega.
Kampaania keskmes on tänavareklaamid ja veebikeskkonnad, raadioreklaamid jooksevad nii Peterburi metroos kui erinevates raadiojaamades. Lisaks toimub raadios oma auhinnamäng, mille peaauhinnaks paneb Lux Express Group välja bussireisi neljale Tallinna. Kõik auhinnad loositakse välja novembri lõpul.
EASi veebis visitestonia.com on avatud eraldi kampaanialehekülg, kus kuvatakse Eesti ettevõtjate paremaid hooajapakkumisi. Visitestonia.com külastajate arvu suurendamiseks kuvatakse internetibännereid erinevates Peterburi populaarsemates veebiportaalides.
Eestit tutvustavat reklaamikampaaniat korraldatakse Euroopa Regionaalarengu fondi vahenditest.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.