Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Usain Bolti tossutootja jättis käibeprognoosi muutmata
Saksa sporditoodete valmistaja Puma jättis oma 2011. aasta kolme miljardi eurose käibeprognoosi muutmata ning tuli välja loodetust veidi paremate III kvartali kasuminumbritega.
Puma, kelle reklaamnäoks on maailma kiireim mees Usain Bolt, teenis viimases kvartalis 81,7 mln eurot kasumit. Reutersi poolt küsitletud analüütikute keskmine prognoos oli 79,6 miljonit eurot. Puma näitas 841,6 miljoni eurost käivet, mis on 10% enam kui aasta eest, aga veidi jäi alla turu ootustele – 848 mln eurot –, kirjutas uudisteagentuur Bloomberg.
Puma teatel aitas firma müügikasvule kaasa kergekaaluliste jooksujalatsite müük Hiina ja Ladina-Ameerika turul. "Me saavutame on kolme miljardi eurose aastase käibeprognoosi ja hoolimata jätkuvast kulusurvest loodame me säilitada ka oma kasumikasvu prognoosi (umbes 5%)," märkis ettevõtte juhatuse esimees Franz Koch.
Ehkki täpselt pole teada, palju Puma Usain Boltile oma brändi reklaamimise eest maksab, on ajakirjandusest läbi jooksnud, et see on kaugelt enam kui ühelegi teisele kergejõustikuatleedile ajaloos on makstud. Arvatakse, et see on võrdväärne jalgpallitähe Ronaldo ja Nike vahel sõlmitud sponsorlepinguga (6-8 miljonit dollarit aastas).
Puma aktsia on täna XETRA börsil tõusnud 0,5%, tasemeni 237,05 eurot.