Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kas ja kuidas jälgite mainekujundusreegleid?

    Liviko on 113aastase traditsiooniga ettevõte, kellele on hea nime säilitamine alati olnud väga tähtis.
    Hea nime all ei mõtle me üksnes Liviko jookide kvaliteeti, vaid ka meie sotsiaalset vastutustundlikkust, kokkuleppeid austavat ärikultuuri ning inimlikke-professionaalseid suhteid nii töötajate kui ka koostööpartneritega.
    Üle saja-aastases ettevõttes juhina töötades kohustavad juba traditsioonid iga päev käituma, suhtlema ja tegutsema teadmise ja vastutusega, mis järgmistele sadadele aastatele kindlat ja sirget teed rajaks.
    Väärikus on elus oluline, seda ei saa võtta kui PR-projekti. Erinevates olukordades on inimesel erinevad rollid ja sellest lähtuvalt ka ootused tema suhtes, kuid väärikusest loobumine ei tule kõne alla ei töö- ega puhkeajal. See ei ole Livikos ainult juhtidele omane.
    Livikos on igal alal töötajaid, kelle 20, 30, 40 või isegi 50 aasta tööjuubeleid me tähistame, kes endale ülikõrgeid nõudmisi esitavad ning kes noortele kolleegidele parimat osa nii töö- kui ka käitumistraditsioonidest edasi annavad.
    Livikol on palju kuulsaid ja rahva seas armastatud kaubamärke ning rahvuslikke tunnustooteid, seepärast ei ole põhjust meie ettevõtte kommunikatsioonis minu kui juhi isikut ülemäära tähtsaks pidada. Olulisim on fookuses hoida Liviko tooteid ja väärtusi. Tänapäeva maailmas väljendatakse ostuotsustes üha enam suhtumist ka ettevõttesse ja Liviko suhtub tähelepanuga ühiskonda - oleme ju üks kodumaise tööstuse lipulaevu.
    Oleme ühinenud kokkuleppega, mille alusel oleme vabatahtlikult piiranud alkoholi reklaamimist aegadel, kus teleri ees võiksid olla lapsed.
    Toonitame alati, et alkoholi tarbimine ei sobi alaealistele, rasedatele ega käi kokku autojuhtimisega, ning kutsume üles üldisele mõõdukusele alkoholi tarbimisel.
    Juhi roll ettevõtte maine kujunemisel on kindlasti väga oluline, eriti väikses Eestis, kus juhti samastatakse sageli ettevõttega ja vastupidi.
    Samas peaks väärikas, ettevõtte ja ärieetika standarditele vastav käitumine olema juhile loomuomane. Ettevõtte töötajad ja partnerid jälgivad juhi käitumist tähelepanelikult, seetõttu peab iga juht arvestama sellega, mida ta ütleb ja kuidas käitub.
    Hea maine tuleneb kvaliteetse toote ja teenuse pakkumisest. Kindlaim viis hea maine saavutamiseks ongi panustada kvaliteedile ja kliendi rahulolule. Eriti tugev seos ettevõtte maine ja toodete vahel valitseb sektorites, kus kaubamärgil on tarbijate silmis kõrge väärtus, näiteks õlu.
    Kindlasti mõjutab kliendi ja üldsuse suhtumine ettevõtte omanikku või juhti ka ostja suhtumist tootesse või teenusesse. Ettevõtte juhi eesmärk peab kahtlemata olema tarbijatega suhestumine - ainult nii saab nende vajadusi täielikult mõista. Juht annab näo nii ettevõttele kui ka selle toodetele ja kaubamärkidele.
    Juht esindab oma ettevõtet 24/7. Samas ei näe ma selles probleemi, kuna eeskujulik käitumine algab sisemistest tõekspidamistest, selleks ei pea tingimata juht olema. Saku jaoks on oluline, et maine ei tekiks mitte kunstlikult, vaid toodete hea kvaliteedi ja tarbijate rahulolu tulemina.
    Mõistagi mõjutavad käitumine, suhtumine, sõnad ja teod inimeste suhtumist juhti ja ettevõttesse, mida ta esindab.
    Kuid ettevõtte mainet ei määra vaid üks inimene organisatsioonis. Kõik töötajad ja eriti just klientidega vahetult kokku puutuvad inimesed mõjutavad üldsuse arvamust ettevõttest.
    Head mainet ei ole võimalik kujundada, see tuleb välja teenida, olles selline, nagu oled, mitte teeseldes kedagi teist.
    Väljateenimine tähendab, et su väärtused, käitumine ja suhtumine on igas olukorras - tööl, sõpradega, kodus - kooskõlas ning sa jääd alati iseendaks. Kui sa ei teeskle end olevat keegi teine, siis ei satu sa ka hätta. See kehtib nii inimeste kui ka ettevõtete kohta.
    Isegi keerulistest olukordadest aitab välja tulla iseendaks jäämine. Sa lihtsalt esitad oma argumendid, austad vastaste arvamust ega lase emotsioonidel kõneleda.
    Meie kolmsada töötajat tagavad iga päev tallinlastele puhta joogivee ja hoiavad Läänemere puhtana. Peame pidevalt tegelema tarbijate usalduse kindlustamisega teenuse kvaliteedi ja jätkusuutlikkuse suhtes.
    Enamik meie juhte on ettevõttes töötanud aastakümneid ning on oma valdkonnas tunnustatud arvamusliidrid nii Eestis kui ka piiri taga.
    Keskendume oma töö hästi tegemisele ning usume, et tulemused räägivad enda eest ise.
    Loomulikult teeks rõõmu, kui läbi aegade parim joogivee kvaliteet, investeeringud tehnoloogiasse, klientide rahulolu ja töötajate vabatahtlik tegevus laste harimisel pälviksid meedias sama suurt kajastust kui meie majandustulemused ja tariifid. Kahjuks see praegu nii ei ole.
    Samas usun, meie juhtide ja töötajatega silmast silma suhelnud inimesed teavad, et meie ettevõtte tegevus on palju laiahaardelisem ja positiivsem, kui meedia viimastel aastatel näidanud on.
    Balbiino juhtkond järgib mainekujundusreegleid. Mitte ainult ettevõtte juht oma käitumise ja väljaütlemistega, vaid ka ülejäänud töötajad kujundavad ettevõtte mainet.
    Loomulikult on ettevõtte juhtkond eestvedaja rollis, tagamaks ettevõttele hea maine.
    Balbiino norm on rangeimatele kvaliteedi- ja toiduohutusnõuetele vastavad tooted, kuid selle kõrval peame ülioluliseks ettevõte, selle juhi ning kõigi teiste töötajate eetilist käitumist. Ettevõtte juhi eetiline käitumine on eeskujuks nii ettevõtte töötajatele, tarbijatele kui ka üldsusele.
    ASi Balbiino juhtkonnale on tähtis Eesti ühiskonna hea käekäik.
    Pidades silmas Eesti väiksust, on just personaalne lähenemine, professionaalne suhtlus ja sotsiaalne mõtteviis need võtmesõnad, mis ettevõtte ja selle toodete mainet oluliselt kujundavad.
    Eetikanormide täitmine ei nõua meie ettevõtte juhtide puhul erilist pingutust ega sega nende igapäevast elu ja toimetusi.
    Peame normaalseks, et juhi positsioonil olev töötaja käitub igas olukorras professionaalselt, eetiliselt ning ettevõtte mainet mitte kahjustavalt.
    Autor: ÄP
  • Hetkel kuum
Paul Künnap: Soome ja Rootsi võidujooks terase pärast annab Eestile õppetunde
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Rohepöördest tingitud tööstuse ümberorienteerumise ja ka ümberpaiknemise ajaaken ei ole lõputu. Kes esimesena suudab vajalikud investeeringud teha ja enda juurde meelitada, on järgnevateks kümnenditeks võitja, kirjutab värske näite põhjal advokaadibüroo Sorainen partner Paul Künnap.
Alphabeti head tulemused tekitasid järelturul ralli
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Analüütikute prognoose ületanud Alphabeti majandustulemused kergitasid järelturul Google’i emafirma aktsiat üle tosina protsendi.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Robotit arendav Eesti idufirma kaasas 1,5 miljonit eurot
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.
Eesti idufirma 10Lines kindlustas 1,5 miljoni euro suuruse investeeringu, et laiendada tegevust Ameerika Ühendriikides.