Odavhotellid ei pea tunduma odavad

Romet Kreek 02. november 2011, 12:34

Odavhotellid ei pea tunduma odavad, vahendab Bloomberg Ibis hotelliketi Prantsuse omaniku.

Euroopa suurim hotellikompanii Accor parendab madratseid, patju ja digiligipääsu, kuna kliendid nõuavad kvaliteeti kogu hinnaskaalal. McDonaldist jaanuaris Pariisi hotelliketti juhtima asunud Denis Hennequin püüab leida ideid jaekaupmeestelt Hennes & Mauritzalt, Ikealt ja Fast Retailingult.

„Te võite kanda Prada jakki Uniqlo teksadega,“ ütles Hennequin, kes müüs toitlustamise ja kasiinoärid, et keskenduda hotellidele. „See on teistsugune lähenemine. Ökonoomsus on mõistlik.“

Accor, mis genereerib umbes poole kasumist säästumajutusest, investeerib 150 miljonit eurot, et laiendada Ibise võrku 70%. Praegu on ketil üle 169 000 hotellitoa 1570 hotellis, mis on turundatud Ibis Budget, Classic ja Styles kaubamärkide all.

„Turu alumine ots on Accorile suurepärane, kuna ta sõltub sellest,“ ütles Otuse hotellikonsultant Ian Gamse, kes nõustab Marriott Internationali ja Hilton Worldwide’i. „Odav ei pea tähendama räpasust või ebamugavust.“

Accori USA säästuhotellides kasvas võrreldav müük aastaga kolmandas kvartalis 7,5 protsenti ehk kiiremini luksushotellidest või USA majandusest. Euroopa säästuhotellides oli Accoril kõrgeim majutatuse määr (77,7 protsenti) ja keskmine toa hind 75 dollarit võrreldes USA 45 dollariga.

Accori aktsia hind on tänavu kukkunud konkurentidest rohkem. Aktsia on kukkunud 35 protsenti võrreldes InterContinentali 13 protsendise või Whitbreadi 8,7 protsendise langusega.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
02. November 2011, 12:35
Otsi:

Ava täpsem otsing