Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Gunnar Kobin: oleme iPadi äriga nullkasumis
Ekspress Grupi juhatuse esimees märgib, et septembris oli meediakontsern digitaalse kirjastamise sh. iPadi äriga nullkasumis.
„Digitaalne kirjastamine sh iPad on selgelt tulevik. Hetkel me veel ei avalikusta oma digitaalse kirjastamise numbreid aga seda võin küll öelda, et septembris olime me jooksvate kulude/tuludega selles liinis üsna nullis,“ sõnas Kobin, jättes täpsustatmata algstaadiumis projekti konkreetsed numbrid.
Eesti sooduskupongide turul teisele kohale tõusnud Delfi Diil on aga nii üliefektiivselt tehtud projekt, mis teenib Ekspress Grupile Kobini sõnul juba täna raha. „Selle projekti eesmärk ei ole konkureerida kupongi nišis kuna Baltikumis selles äris raha pole. Delfi Diili eesmärk on võimaldada alternatiivset turundusmudelit neile klientidele, kellele tavapärane online- reklaam on uus või liiga kallis. Ning vahel teha ka mõni erikampaania, nagu näiteks autode müük, mida me Eestis tegime,“ kommenteeris Kobin.
Ka e-raamatutega on sama lugu. „Investeering Delfi digiraamatusse oli olematu, müügikulusid sisuliselt pole. Käivet veel väga pole aga tulevik on e- raamatutes. Plaanime selle sama mudeli käivitada ka teistes riikides,“ kommenteeris Kobin Ekspress Grupi uute projektide käikuminekut.