Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eerik-Niiles Kross väljus ajaloolise börsihoone ärist

    Viis aastat tagasi suure Londonist laevandusbörsi ajaloolise hoone Eestisse toonud ja sellega suurt kinnisvaraäri teha lootnud ärimeestel pole siiani õnnestunud projekti ellu viia. Tänaseks on Eerik-Niiles Kross on oma osaluse maha müünud.

    Praegu kuulub äriregistri andmetel 50% ettevõttest Kadaka Varahalduse ASi kaudu Heiti Häälele ja teine pool Goldpoint OÜ kaudu Sergei Tšaplõginile ning Kross on aktsionäride ringist kadunud. Algselt oli tema nimel kolmandik ettevõttest. 
    „Meil on seal praegu lihtsalt üks ajutine vaheetapp, oli tarvis rahalistel põhjustel ringi kombineerida,“ kommenteeris Kross oma osaluse müümist.
    Tema sõnul on tegemist lihtsalt ümbervormistamise protsessiga ja ta ostab lähema poole aasta jooksul osaluse tagasi. Projektiga seonduvate otsuste tegemisel rääkivat ta seni samuti kaasa.
    Äripartner Heiti Hääl räägib aga teist juttu.  Tema sõnul lahkus Kross rahalistel põhjustel ja edaspidi tegutsevad nad projekti kallal edasi Tšaplõginiga kahekesi.
    Ambitsioonikas äriidee
    2006. aastal tutvustasid kütuseärimehena tuntud Heiti Hääl ja Eerik-Niiles Kross laiemale avalikkusele uut kinnisvaraäri. Nende ettevõte ostis 800 000 Briti naela ehk umbes miljoni euro eest Londonist laevandusbörsi Baltic Exchange ajaloolise hoone ning tõi tükkhaaval Tallinnasse. Lahtivõetud maja jäi aga aastateks lattu seisma.
    Eelmisel aastal levis meedias jutt, et kolm aastat seisnud hoone pannakse püsti suure tõenäosusega Ahtri tänavale. Tänaseks pole asjad veel selgust saanud.
    „Meie jaoks pole olnud sobilik majanduslik õhkkond, seetõttu pole keegi sellega kiirustanud,“ põhjendas Hääl projekti venimist.
    Hetkel käivat erinevate võimalike asukohtade peale eskiiside tegemine, kuid otseseid tulemusi veel pole. Meil on paar (asukoha-toim) varianti, aga viimased aastat pole olnud kinnisvara arendust soosivad, rääkis Hääl ning avaldas lootust, et lähema kolme aasta jooksul võiks asi valmis saada.
    Ise lubab Hääl asjaga kindlasti lõpuni minna. „Sellesse on juba liiga palju investeeritud,“ põhjendas ta.
    Seda, kas projekti kaasatakse edasipidi veel osalisi, näitab Hääle sõnul aeg. Põhjus on selles, et erinevad asukohad eeldavad ka erinevat ehitusmahtu. „Kui mahud lähevad väga suureks, siis võib olla mõistlik kaasata veel ettevõtteid, kellele äriiidee tundub meeldivat ja kes suudavad sellesse lisaväärtrust anda,“ lausus Hääl.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Kui Mars kutsub: Musk soovib 55,8 miljardit Tesla varadest
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Tesla autod kutsutakse jälle tagasi uue ohtliku defekti tõttu. Elon on aga hõivatud mujal rindel ning tegeleb oma mitmekümnemiljardilise kompensatsioonipaketi väljanõudmisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.