Teisipäev 6. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Kolme tüüpi inimesed, keda tuleks kohe vallandada

Anne Oja 12. november 2011, 10:20

Need inimesed kisuvad ettevõtet põhja, imevad meeskonnast energia välja ja segavad uuendusi. Nad on osa probleemist, mitte lahendusest. Kui tahate edu saavutada, vabanege neist juba täna, kirjutab juhtimisportaal e-xecutive.ru.

"Mulle on ettevõttes vaja õnnelikku õhkkonda. Nii et ma vallandan kõik, kes on õnnetud," rääkis üks anonüümseks jääda sooviv tegevjuht Businessweekile. Sama rida soovitab Vene portaal ajada ka teistel juhtidel. Vabaneda tuleks järgmistest inimestest.

1. Ohvrid
Kõik me kasutame aeg-ajalt ohvri maski, kuid mõned inimesed teevad kogu oma elust tragöödia. Nad pole pea kunagi rahul, isegi ideaalses keskkonnas leiavad nad põhjuse kaevelda. Ohvrid ei otsi võimalusi, vaid probleeme. Olge vallandamisel valmis, et nad lähevad ka teie peale kaebama ning valmistage paberid korralikult ette.

2. Inimesed, kes ei usu
Henry Ford ütles kunagi: "Kui mõtlete, et olete millekski võimeline, on teil õigus. Kui mõtlete, et te ei saa millegagi hakkama, on teil samuti õigus." Võitjad usuvad oma jõusse, kuid läbikukkujad kahtlevad selles. Suured juhid eelistavad seetõttu inimesi, kes usuvad ettevõttesse. Kahtlejate mõtteid võib samas võrrelda paisetega, mis organisatsiooni hävitavad. Kui tahate luua midagi uut ja teie meeskonnas on inimesi, kes ei usu selle võimalikkusesse, hoiate teadlikult oma silmi kinni.

3. Ninatargad
Parim novaator on see, kes õpib, mitte see, kes kõike juba teab. Tundmatu teada saamiseks on vaja hüpata sügavasse kaevu, kannatada vapralt välja ebaõnnestumised, pärast aga omandatud kogemusi jagada. Targemad ja kogenumad töötajad kipuvad paraku oma teadmisi kasutama selleks, et põhjendada, miks teistmoodi ei saa, mitte aga, kuidas teistmoodi teha. Sellised inimesed oleks vaja saata ümberõppesse. Kui spetsialist seda aga ei taha, lubage tal nelja tuule poole minna. Muidu segab ta teil võimalusi näha, mis just nina ees on. Tehnoloogiaäris on palju näiteid, kuidas kogenud inimesed põhjustasid ettevõtte huku, kuid ekspertide pimedus on kindlasti palju vanem nähtus kui internet.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
12. November 2011, 10:20
Otsi:

Ava täpsem otsing