Reklaam mõjutab inimest, kui sõnum on personaalne

Indrek Kald 13. november 2011, 13:13

Inimesed lepivad reklaamiga ning on selle poolt kergemini mõjutatud, kui sõnum on personaalne ning kõnetab just seda inimest, leiab Ervin Salusoo meediaagentuurist Mindshare Eesti.

"Soovitan kindlasti uurida lisavõimalusi, mida reklaamiserverid pakuvad ja mitte jääda mõõdistama kodulehte ühe tarkvaralahendusega ja reklaame haldama teisega. Ühtne info ning võimalus panna koduleht tööle eduka müügikanalina, annab ettevõttele suurepärase lisavõimaluse ning seda tihti kas väga soodsalt või suisa tasuta," selgitas ta.

Veebikampaania läbiviijal on Salusoo sõnul võimalik jälgida lõppkasutaja liikumist alates reklaami nägemisest kuni e-poes ostu sooritamiseni või mõne muu kodulehel teostatava toiminguni, näiteks püsikliendiks registreerumiseni. "See annab ettevõttele suurepärase ülevaate, millistes veebikeskkondades tema kampaania töötas ja milliseks kujuneb reaalne kampaania kasumimarginaal ehk teisisõnu, kas ühest konkreetsest veebiportaalist tulnud inimene lõpuks ka ostu sooritab või nauditakse pigem ilusat bännerikujundust," kirjutas Salusoo Äripäeva teemaveebis Best Marketing. Loe pikemalt!

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
13. November 2011, 13:13
Otsi:

Ava täpsem otsing