14. Toidumess. Vähese glamuuriga B2B-üritus

Ain Alvela 16. november 2011, 00:00

Soolase hinnaga pääse oligi kehtestatud selleks, et messil domineeriksid vaid erialainimesed toidukaubandusest ja -tootmisest ning toitlustusest.

Tänavu siis sedamoodi, kuigi Eesti Toiduliidu juhataja Sirje Potisepp kinnitas, et järgmisel aastal tehakse võib-olla jälle tarbijatele suunatud mess, kuhu on teretulnud just eelkõige inimesed tänavalt.

"Eesti turg on niivõrd väike ja suuri tootjaid teatakse niigi. Näiteks Saku Õlletehase või A. le Coqi prestiiž ei luba tulla neil messile väikese boksiga, suure ekspositsioonipinna rentimine aga ei tasu ära," selgitas Potisepp.

"Sellepärast oligi tänavune mess eeskätt mõeldud väiketootjatele enda tutvustamiseks ning neile välismaistele ettevõtetele, kes oma kaubaga Eesti turule soovivad tulla," lisas ta.

Saku oli oma mõningate uute toodetega, mida näitsikud agaralt degusteerimiseks pakkusid, siiski kohal, kuigi, tõepoolest, õllehiiu omaaegseid Toidumessil esinemisi meenutades ikka äärmiselt tagasihoidlikul ekspositsioonipinnal.

Piiritaguseid hulgimüüjaid ja tootjaid oli aga messil üksjagu, alates Leedu taludes valminud vorsti- ja singilaari ja Läti saldejums'i pakkujatega ning lõpetades Kreeka mereandide ja maitseainete tootjaga.

Kuigi varasematest Toidumessidest tuntud glamuurseid etteasteid sedapuhku näha ei saanud, toimus seekordselgi üritusel mitmesuguseid, eelkõige noortele mõeldud konkursse.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 11:15
Otsi:

Ava täpsem otsing