Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Louis Vuittoni poodi pääseb vaid kutsetega
Mõned Louis Vuittoni kliendid on teistest võrdsemad, kirjutab Bloomberg.
Vaid kõige väärtuslikumad kliendid pääsevad Londoni New Bond Streeti poodi. Vähesed valitud, keda kutsutakse kutsetega saavad nautida Jean-Michel Basquiat ja Gilbert & George kunsti ning tellida jooke, kuni personaalne stilist otsib viimaseid tooteid.
Selline lähenemine näitab, kuidas müüa rohkem, kuid jääda eksklusiivseks.
„See on nüüd koogile veel ühe kihi lisamine,“ ütles psühholoog ja konsultant Peter Collett. „See ei ole lihtsalt inimeste toomine poodi, kuhu kõik võivad tulla. Nad toovad inimesed kõige pühamasse ja varjatumasse kohta.“
New Bond Streeti poes on 1500 m2 jaemüügipinda.
157aastane kompaniil on tööstusharu üks kõrgemaid käibeid poe kohta. Ettevõte genereerib keskmiselt 12,7 miljonit eurot müüki pole kohta võrreldes Gucci 6,1 miljoni euro või Prada 5,4 miljoni euroga, prognoosis HSBC analüütik.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.