Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Volkswagen teeb oma versiooni Audi Allroadist
Volkswagen toob järgmisel aastal turule maastikuversiooni universaalkerega Passatist, mille nimeks saab VW Passat Alltrack. Auto esmaesitlus toimub järgmisel nädalal Tokio autonäitusel, kirjutas portaal whatcar.ee
VW Passat Alltrack on saanud autotootja sõnul suurema maastikusuutlikkuse, mida on näha välimuses ja varustuses. Välimuses on masin saanud uued esi- ja tagastange, laiemad rattakoopad, 18-tollised veljed ning kliirens on kasvanud 165 millimeetrini. Kuni 13,6 kraadine langus ja 16 kraadine tõus ei ole enam samuti probleemiks.
Mootorivalikus leiab kaks diisel- (138 ja 168 hobujõudu) ja kaks bensiinimootorit (158 ja 207 hobujõudu). Lahjemad versioonid on saadaval esiveolisena, võimsamad diisel- ja bensiinimootorid varustatakse nelikveoga.
Varustusse on lisandunud Volkswageni Off-Road Driving Programme, mis toimib kuni kiiruseni 29 km/h ja elektrooniliselt seadistab auto vedu, ABS-i ja käiguvahetust.
Tellimuste vastuvõtuga alustatakse aprillis, esimesed Passat Alltrack ostjad saavad oma auto kätte juba juulis. Ametlikku hinda ei ole veel avalikustatud, kuid see peaks jääma Passat ja Tiguani vahele.
Uus V" Passat Alltrack hakkab konkureerima eeskätt selliste mudelitega, nagu Audi A4 Allroad, Subaru Legacy Outback, Škoda Superb Scout jt.
Ehkki viimast on turule oodatud juba mõnda aega, annab Passati "kõikjalsõitja" turule jõudmine lootust, et lõpuks ometi saab ka Škoda nelikveolise Superbi maastikuversioon turuküpseks.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.