Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
B2B ekspert: kliendisuhte hoidmiseks pole golf piisav
Tippjuhi panus B2B-turundusse peab olema midagi enamat kui oma kliendiga golfi mängimine, usub Briti B2B-turunduse ekspert Jaakko Alanko.
Tippjuht peab tema sõnul sügavuti mõistma kliendi vajadusi ja läbi selle lisaväärtust pakkuma. " Tippjuhi roll on luua organisatsioonikultuuri. Ei ole võimalik kommunikeerida organisatsioonist väljapoole teistsuguseid väärtusi, kui on organisatsiooni sees. Pole võimalik jätta endast väljapoole kvaliteetset ja innovaatilist kuvandit, kui organisatsioon seestpoolt neid väärtusi ei toeta. Seega algab bränding ikkagi organisatsioonikultuurist ja selle kujundajaks on tippjuht," rääkis ta intervjuus Hando Sinisalu Best Marketingist.
Soome päritolu Briti B2B turunduse ekspert Jaakko Alanko on aastakümneid töötanud Londonis McCann Ericksoni reklaamiagentuuride ketis, viimati B2B agentuuri McCann Enterprise juhina. 30. novembril esineb ta Tallinnas Swissotelis Eesti esimesel B2B konverentsil BEST B2B. Loe tema intervjuud!
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.