Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
GMi ja Chrysleri novembri automüük näitas tõusu
Chrysler ja General Motorsi automüük näitas möödunud kuu tugevat tõusu, mis on märk sellest, et inimesed on lõpuks hakanud asendama enda sõidu- ja veoautosid, mida nad majanduslanguse ajal hoidsid, kirjutab Bloomberg.
Võrreldes möödunud aasta novembriga, tõusis Chrysleri automüük 45%, General Motorsil 7%. USA tarbijad, kellede Tänupühade nädalavahetuse ostuhullus tegi rekordi, turgutasid ka Ameerika automüüki, mille aastane määr võib jõuda 13,4 miljoni autoni, arvavad analüütikud.
„Ma arvan, et meil oli terve aasta parim kuu,” ütles Alan Baum, Baum & Associatesi analüütik. „Suure tõenäosusega kandub see edasi ka detsembrisse. Autosektori taastumine läheb paremini kui majanduse taastumine.”
Tänupühade nädalavahetusel kulutasid tarbijad rekordilised 52,4 miljardit dollarit, automüük välja arvatud. Tarbijakindlus novembris tõusis 8 aasta kiireimas tempos ning inimeste arv, kes plaanivad endale uue sõiduki 6 kuu jooksul osta tõusis selle aasta aprilli tasemeni.
Ford Motor Co. automüük võib novembris kasvada 10%, selgub 8 analüütiku keskmisest hinnangust. „Novembri jaemüügi keskkond oli tarbijatele hea ,” ütles Erich Merkle, Fordi müügianalüütik. „Tarbijad on pikka aega tagasihoidlikud olnud, kuid Must Reede andis põhjuse sisseoste teha.”