Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Facebooki kaks katsumust
Facebooki ärijuht Sheryl Sandberg lahkas väljaande The Business Insider korraldatud konverentsil Ignition (eesti k. „käivitamine” – toim.) kahte kõige suuremat katsumust, millega Facebook silmitsi seisab.
Naise sõnul on Facebooki tegevjuhi Mark Zuckerbergi suurim hirm innovatsiooni puudumine, lisades, et oma suuruse või õigemini selle puudumise tõttu, on ettevõttes puudu mitmetest ressurssidest, mida omavad konkurendid.
„Google’il on sama palju vabu töökohti kui meil töötajaid,” ütles Sandberg. See tähendab, et Facebook ei saa tulla turule nii paljude uute toodetega, vaid keskenduda tuleb üksikutele, mis on seda tähtsamad. Sandbergi hinnangul on Facebooki ja Google’i tootestrateegiad nagu öö ja päev.
Facebooki teiseks katsumuseks on pideva tootearenduse käigus mitte unustada vajadust säilitada kasutaja privaatsust. Sandberg kirjeldas Zuckerbergi kui privaatsuse visionääri, kes on mõistele täiesti uue tähenduse andnud.